اخبار داغ

به بهانه لغو 2 بازی مهم فوتبال در آلمان و بلژیک در پی تهدید تروریست ها؛

دست پرورده های غرب بلای جان اروپا شدند/ امنیت مرزهای ایران در ناامنی منطقه؛ درسی جدید برای مخالفان مقاومت

دست پرورده های غرب بلای جان اروپا شدند/ امنیت مرزهای ایران در ناامنی منطقه؛ درسی جدید برای مخالفان مقاومت
این روزها جمهوری اسلامی ایران شاهد امنیت در مرزهای خود است بطوریکه اروپا و آمریکا تحت تدابیر سخت امنیتی در سدد جلوگیری و تکرار از حادثه فرانسه هستند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته قرار بود به خاطر ادای احترام به کشته شدگان هفته پیش در فرانسه دیداری دوستانه بین آلمان و هلند با حضور صدرالعظم آلمان در ورزشگاه هانوفر برگزار شود؛ اما قبل از شروع بازی تهدید یک فرد ناشناس پلیس را مجبور به تخلیه ورزشگاه و تعطیلی کلیه کنسرت های شهر کرد؛ این در حالیست که هفته گذشته همزمان با  بازی فرانسه و آلمان در پاریس، مردم مورد حملات انتحاری قرار گرفتند که نتیجه آن کشته شدن بیش از 160نفر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این روزها با تهدید تروریست ها نه تنها اروپا بلکه آمریکا نیز شاهد تدابیر سخت امنیتی است؛ چرا که برگزاری مسابقات ورزشی و کنسرت ها در آمریکا و اروپا تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می شود تا حادثه فرانسه تکرار نشود؛ اما چند روز پیش حملات انتحاری در پاریس نشان داد که امنیت مردم در غرب سست و ضعیف است و الان باید منتظر بمانیم که ببینیم نتیجه این تدابیر شدید امنیتی مانع نفوذ تروریست های خود پرورش یافته می شود یا نه؟

,

گویا تروریست هایی که دست پرورده همین غربی ها پرورش یافت تا به امنیت ایران آسیب برساند این روزها یقه خودشان را گرفته و امنیت خودشان را زیر سوال برده است؛ امابا وجود نزدیکی تروریست ها به ایران، امنیت در تمام مرزها برقرار است و این خود نشان دهنده شکست غربی ها در پرورش تروریست هاست.

,

این در حالیست که هفته های پیش وین شاهد حضور کشورهایی بود که برای حل بحران سوریه گرد هم آمدند، آن هم بحرانی که خود درست کرده اند؛ اما گویا با وضعیت نا امنی که اروپا و آمریکا دست و پنجه نرم می کند ایران گزینه بهتری برای حل مشکلات باشد که این روزها شاهد دعوت این کشورها از ایران برای حضور در این نشست هستیم.

,

با این تفاسیر می توان گفت چه نشست 6کشور قدرتمند جهان و یا حل بحران سوریه به کمک ایران؛ نشان دهنده قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که این روزها شاهد امن ترین مرزها در جهان است و این بخاطر گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی ایران، امنیت مناسب در مرزها و خون شهدای مدافع حرم است.

,

به طور یقین این نتیجه درسی خواهد بود برای کسانی که گمان می کنند مذاکره با آمریکا و غرب می تواند ایران را به شرایط  امن و قدرت منطقه برساند.

,

انتهای پیام/پ

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه