اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در اولویت‌ است/ضرورت تشکیل اتاق فکر با حضور هنرمندان/با ای کاش "آوینی‌ها" تربیت نمی‌شوند

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در اولویت‌ است/ضرورت تشکیل اتاق فکر با حضور هنرمندان/با ای کاش "آوینی‌ها" تربیت نمی‌شوند
رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: کادر سازی و تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی جزء الویت‌های جدی ماست. بدون دانایی هنرمند توانایی نخواهیم داشت و پایه این دانایی آموزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر غلامرضا منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان در سومین نشست توجیهی و توانمند سازی مسئولین سرمایه انسانی بسیج هنرمندان سراسر کشور در مورد شیوه‌های جذب اقشار مختلف در بدنه بسیج گفت که شیوه های قدیمی جذب افراد دیگر کارآمد نیست و باید به دنبال شیوه های جذب جدید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در مورد راه‌های جذب افراد یکی از شیوه‌ها این است که مخاطب به محتوایی که ما ارائه می‌دهیم احساس نیاز کند البته این شاید بهترین راه نیست اما یکی از راه‌هاست و موثر هم هست.

,

منتظری همچنین در مورد شناسایی موانع جذب افزود: باید در صدد پاسخ به این پرسش ها بود که چرا در برخی حوزه‌ها نتوانستیم مفید عمل کنیم، کاهش بازده داشتیم و حتی برخی نیروها را از دست داده‌ایم؟ یافتن پاسخ این سوالات به ما کمک می‌کند تا مشکلات را پیدا کنیم و راه حل مناسب ارائه دهیم. ما به عنوان مدیران سازمان بسیج هنرمندان در صدد برطرف کردن این مشکلات هستیم که شما در خط مقدم مواجهه با آنها قرار دارید.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکته بعدی تشکیل یک اتاق فکر با حضور خود هنرمندان است. باید از آنها پرسید که به نظر شما چه باید کرد؟ چون هنرمندان از نزدیک با مشکلات و موانع حوزه کاریشان مواجه هستند و می توانند پیشنهادات بسیار سازنده‌ای ارائه دهند. از شما می‌خواهم که به وضع موجود جذبتان قانع نباشید هرچند که تشویقاتی هم صورت گرفته اما نباید از نتیجه راضی بود. نیاز آینده ما بیش از این است. اگر به وضع موجود که بد هم نیست قانع شویم فرصت رشد را از خود گرفته‌ایم. باید آینده و راه‌های پیش رو را دید تا رشد کرد.

,

منتظری در پایان متذکر شد: امیدوارم در نشست‌های بعدی در استان ها از نزدیک با جمعیت بیشتری گفت و گو و تبادل نظر کنیم و هم از مشکلات با خبر شویم و هم راه حل های پیشنهادی را بشنویم.

,

وی با بیان اینکه راه سختی در پیش داریم، گفت: بحث کادر سازی و تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی جزء الویت های جدی ماست. بدون دانایی هنرمند توانایی نخواهیم داشت و پایه این دانایی آموزش است. جشنواره‌ها مقطعی و زودگذر هستند و باید به فکر آموزش و پژوهش مستمر بود. بارها شنیده ایم که ای کاش مانند شهید آوینی بازهم داشتیم. با ای کاش مشکل حل نمی‌شود! آوینی آینده بین شماست. حضرت آقا فرمودند اگر می خواهید هنر این کشور رشد و اعتلا پیدا کند باید به هنرمندان جوان و مومن تکیه کنید و این تکیه‌گاه همه ماست.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در مورد ارزیابی سالانه از عملکرد نیروها هم متذکر شد که حتما به صورت سالانه از کارنامه همه نیروها ارزیابی خواهد شد و برترین‌ها مورد تکریم و تجلیل قرار خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه