اخبار داغ

سردار نقدی در جشنواره مالک اشتر خبر داد

معبر نفوذ آمریکا در ایران اقتصاد است/فتنه گران به دشمنان گرای فشار اقتصادی علیه ملت می دادند

معبر نفوذ آمریکا در ایران اقتصاد است/فتنه گران به دشمنان گرای فشار اقتصادی علیه ملت می دادند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج از کمک‌های مردمی استفاده می‌کند، تصریح کرد: بسیج وابسته به بودجه دولتی نیست و اگر بخواد وابسته شود، 10 درصد کارهای الان هم انجام نمی‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در جشنواره مالک اشتر بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی همین پایگاه ها و حوزه ها و کانون های شهرهای مختلف و اگر ماهم نباشیم بسیجیان خط خود را از ولایت می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نقدی با بیان اینکه بسیج از کمک‌های مردمی استفاده می‌کند، تصریح کرد: بسیج وابسته به بودجه دولتی نیست و اگر بخواد وابسته شود، 10 درصد کارهای الان هم انجام نمی‌شد.

,

وی بسیج را سدی محکم در مقابل نفوذ فرهنگ غربی معرفی کرد و گفت: هرچند فشار زیادی روی ماست ولی اولویت ما همچنان پایگاه های بسیج است زیرا دژ محکمی در برابر دشمنان هستند.

,

نقدی ادامه داد: وقتی غبارها بخوابد خواهیم دید که بسیجیان چه خدمت بزرگی در مقابله با نفوذ دشمن کرده‌اند.

,

رئیس سازمان بسیج با تاکید بر اینکه با سربلندی از تهدید نفوذ دشمن عبور خواهیم کرد، گفت: دشمن بدنبال این است که به مردم بقبولاند که معیشت و زندگی و اقتصاد بهتر در گرو رابطه و ساخت و پاخت با امریکاست که این یک دروغ بزرگ است.

,

نقدی ادامه داد: ما 50 سال دوست صمیمی امریکا بودیم و در آن دوره مردم ما در فقر و بدبختی و بیسوادی بسر بردند. اما الان 30 ساله دشمن امریکاییم و ماهواره و رادار و موشکهای مختلف و ... می‌سازیم.

,

وی تصریح کرد: امروز از 53 کشور برای درمان به ایران می‌آیند که اینها ثمره دشمنی با امریکاست.

,

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: در جوای اینهایی که می گویند باید با آمریکا رابطه برقرار کنیم تا سرمایه های خارجی را به کشور بیاوریم، باید گفت که اقتصاد و سرمایه فرمول اقتصادی دارد نه سیاسی.

,

نقدی ادامه داد: پول و نقدینگی دست مردم است و ظرف 6 روز 120 هزار خودرو میخرند و اگر جلویشان را نمی‌گرفتند تا یک میلیون هم می‌رسید. دلیل آن این است که تولید در کشور سودآور نیست و مسئولین در این حوزه درست کار نکردند.

,

وی گفت: اگر اقتصاد ما سودآور نباشد، چه کسی سرمایه خود را به اینجا می آورد؟

,

رئیس سازمان بسیج اظهار داشت: برخی می‌گویند می‌خواهیم فناوری وارد کشور کنیم. این درحالیست که دشمن فناوری دست دوم خود را به ما می‌دهد مثل موتور پژو که 7 لیتر در 100کیلومتر می‌سوزد ولی با پولی که از ما گرفتند موتوری برای خودشان ساختند که 4 لیتر در 100کیلومتر مصرف می‌کرد. بنابراین این حرفها اوهام و فروختن کشور است.

,

 

,

نقدی ادامه داد: این گرا را فتنه گران به دشمنان دادند که فشار اقتصادی وارد کنید تا مردم پشت نظام نباشند.

,

وی تصریح کرد: همه پایگاه های بسیج باید گروه جهادی داشته باشند و به مردم خدمت کنند.

,

سردار نقدی با بیان اینکه پایگاه های بسیج باید به فضای مجازی بپردازند، گفت: ما هم از این ظرفیت برای ارتباط با فرماندهان پایگاه ها استفاده خواهیم کرد.

,

وی افزود: پس از 2 سال تلاش، ستاد کل موافقت کرد تا دانشگاه بسیج با 14 رشته تاسیس شود و جناب آقای دسمی نیز مسئول این کار هستند.

,

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست و این یعنی ما صاحب نظر هستیم اما جناحی عمل نمی‌کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: دشمن دوست دارد مردم تصور کنند هرکه با امریکا نرم تر بوده و با انقلاب زاویه دارد، بهتر است اما باید به مردم بگوییم هرکه بیشتر ضداستعمار و بیشتر پیرو ولایت است برای مردم بهتر است و مردم حتما انتخاب اصلح را خواهند داشت.

,

سردار نقدی گفت: برنامه دیدارهای امسال با رهبری معظم انقلاب مشخص شده و بناست فرماندهان گردانهای رزمی برای نمایش اقتدار بسیج، با ایشان دیدار کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه