اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت فراهان:

فاز دوم بیمارستان خیریه فراهان در حال تکمیل است/ آغاز به کار بخش رادیولوژی بیمارستان در دو ماه آینده

فاز دوم بیمارستان خیریه فراهان در حال تکمیل است/ آغاز به کار بخش رادیولوژی بیمارستان در دو ماه آینده
رئیس شبکه بهداشت فراهان گفت: فاز دوم بیمارستان بر اساس نقشه های دانشگاه علوم پزشکی و نیاز بیمارستان با کمک خیرین در حال تکمیل است و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی فراهانی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: فاز اول بیمارستان 32 تختخوابی خیریه فراهان با همت خیرین و مسئولین شهرستان پس از سالها انتظار در هفته دولت بهره برداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,
 
,
وی با اشاره به کادر پزشکی متخصص در بیمارستان فراهان افزود: در کشور کمتر سابقه دارد بعد از مدت یکماه از افتتاح بیمارستان، کادر پزشک درمانی متخصص در بخش های مختلف درمانی به بیماران خدمات ارایه کند.
,
 
,
فراهانی گفت: در حال حاضر امکان بستری بیمار در بیمارستان ممکن نیست و از بیمارستان به صورت کلینیک سرپایی استفاده می شود و پزشک متخصص بیماریهای زنان، اطفال و عفونی دایمی و متخصص چشم یک روز در هفته در بیمارستان فرمهین حضور دارند و بزودی متخصص قلب، گوش و جراحی هم در بیمارستان مستقر می کنیم.
,
 
,
رئیس شبکه بهداشت فراهان در راستای جذب پزشک متخصص اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی دو نیروی متخصص داخلی و اطفال به صورت ضریب کاری به بیمارستان فراهان داده است و دو نیروی متخصص همیشه در بیمارستان آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.
,
 
,
فراهانی ساخت بیمارستان فراهان را مربوط به 14 سال پیش دانست و گفت: ساختمان طبقه دوم بیمارستان فرمهین بر اساس معیارهای دانشگاه علوم پزشکی بنا نشده است و هم اکنون فاز دوم بیمارستان بر اساس نقشه های دانشگاه علوم پزشکی و نیاز بیمارستان با کمک خیرین در حال تکمیل است و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
,

 

,
وی گفت: امکان بستری بیمار در بیمارستان بدلیل نبود زیر ساخت های لازم هم اکنون وجود ندارد، با تکمیل فاز دوم بیمارستان و احداث بخش بستری و اتاق عمل این امر محقق می شود.
,

 

,
رئیس شبکه بهداشت شهرستان با اشاره به امکانات بیمارستان افزود: تجهیزات لازم سرب کوبی دیوار اتاق رادیولوژی تهیه شده و با اتمام روال اداری جهت بهره برداری نصب می شود و برای دو ماه آینده بخش رادیولوژی برای رفاه بیماران شروع به کار می کند.
,

 

,
وی گفت: خیری قول اهدا یک دستگاه سونوگرافی داده است و با اهدای دستگاه سونوگرافی رفاه حال بیماران فراهم می شود و تمام تلاش ما بر این است که بیمار دغدغه ای جز رنج بیماری نداشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه