اخبار داغ

ندیمی در گفت وگو با دانا:

حذف یارانه اقشار پردرآمد توسط دولت ادامه دارد/حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد

حذف یارانه اقشار پردرآمد توسط دولت ادامه دارد/حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد
ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی و نمایند مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره روند اجرایی یارانه ها و نحوه ی حذف افراد از دریافت یارانه نقدی داده است.
[

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره نحوه حذف یارانه نقدی برخی افراد از سوی دولت اظهار داشت: حذف یارانه پردرآمدها بر پایه برنامه و بودجه سال 94 در حال انجام است و برای اجرای مراحل بعدی باید دید برنامه دولت در سال آینده چیست.

, ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره نحوه حذف یارانه نقدی برخی افراد از سوی دولت اظهار داشت: حذف یارانه پردرآمدها بر, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ندیمی در پاسخ به این سوال که آیا حذف بخشی از یارانه بگیران در سکوت خبری انجام می گیرد؟ گفت: بر طبق قانون دولت باید با در نظر گرفتن متوسط در آمد، خانوار پر در آمد را از دریافت یارانه نقدی حذف کند.

, ندیمی در پاسخ به این سوال که آیا حذف بخشی از یارانه بگیران در سکوت خبری انجام می گیرد؟ گفت: بر طبق قانون دولت باید با در نظر گرفتن متوسط در آمد، خانوار پر در آمد را از دریافت یارانه نقدی حذف کند.,

 

,

وی ضمن اشاره به اینکه عده ای مستحق دریافت یارانه نقدی نمی باشند خاطرنشان کرد: حذف افراد از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی باید بر اساس میزان درآمد معمول جامعه باشد و افرادی که در آمدی بالا دارند نباید یارانه نقدی دریافت کنند.

, وی ضمن اشاره به اینکه عده ای مستحق دریافت یارانه نقدی نمی باشند خاطرنشان کرد: حذف افراد از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی باید بر اساس میزان درآمد معمول جامعه باشد و افرادی که در آمدی بالا دارند نباید یارانه نقدی دریافت کنند.,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نحوه اطلاع رسانی در مورد حذف یارانه نقدی گفت: در حال حاضر حذف افراد از لیست دریافت یارنه نقدی خوشه ای یا صنفی نیست و چون افراد و خانوار تک به تک مورد بررسی قرار می گیرند و خیلی نمی توان اطلاع رسانی دقیق و کلی داشت اما به هر حال حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه