اخبار داغ

یکی از ۴ مظنون تعرض به دختر جوان بازداشت شد

یکی از ۴ مظنون تعرض به دختر جوان بازداشت شد
یکی از مظنونان تعرض گروهی ۴ پسر به دختر جوان امروز در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دهمین‌ روز آبان ماه سال جاری دختری در شعبه دوم دادسرای امور جنایی استان تهران، از چهار پسر جوان به جرم تعرض و تجاوز به عنف شکایت کرده بود که یکی از مظنونان بازداشت و امروز در مقابل بازپرس بستان‌زاده قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دختر جوان در این جلسه بازپرسی گفت: من و مظنون به اسم فرشاد 2 هفته قبل از آن واقعه هولناک به دلایل کاری با هم در ارتباط بودیم تا اینکه در روز مذکور با وی در چهارراه یافت آباد قرار گذاشتیم.

,

وی ادامه داد: زمانی‌که سر قرار رفتم او و دوستش مرا به داخل اتومبیل کشیدند و با تهدید قمه،‌ به کارگاهی در منطقه چاردانگه اسلامشهر بردند که در آنجا نیز دو نفر حضور داشتند و پس از تجاوز چهار نفره مرا دوباره سوار ماشین کردند و به چهارراه یافت‌آباد بازگرداندند و من در آنجا با مراجعه به کلانتری از آنها شکایت کردم.

,

در سوی دیگر پرونده، پسر جوان منکر هرگونه ارتباطی با تعرض و تجاوز به دختر شد و 3 نفر دیگر را عامل تجاوز به دختر دانست و در اثبات ادعای خود عنوان کرد روز حادثه، اصلا در تهران حضور نداشته است و برای وصول چک یکی از مشتریان پدرش، به همدان رفته بود.

,

وی ادامه داد: آن سه نفر دوست‌های من بودند و به دلیل اعتماد بی جای من، کلید کارگاه را داشتند و متاسفانه آنها با فریب دادن این دختر او را به کارگاه برده اند، اما این دختر مرا واسطه‌ای برای دستگیری آن‌ها قرار داده است بنابراین از من شکایت کرده است.

,

بازپرس پرونده نیز در خاتمه جلسه رسیدگی، دستور بازرسی بیشتر از متهم و دستگیری 3 نفر دیگر را برای اداره دهم آگاهی صادر کرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه