اخبار داغ

نماینده وزیر بهداشت در تعزیرات حکومتی خبر داد؛

تعطیلی یک واحد تهیه و پخش فرآورده‌های لبنی و یک مرکز پوست و زیبایی غیرمجاز در شیراز

تعطیلی یک واحد تهیه و پخش فرآورده‌های لبنی و یک مرکز پوست و زیبایی غیرمجاز در شیراز
نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی از تعطیلی یک واحد تهیه و پخش فرآورده‌های لبنی و یک مرکز پوست و زیبایی غیرمجاز در شیراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سینا از شیراز، یک واحد تهیه و پخش فرآورده‌های لبنی غیرمجاز در شیراز پس از شناسایی تعطیل شد.

سیدمحمدکاظم تدین، نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی گفت: بر اساس گزارش مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه درباره فعالیت غیر مجاز یک واحد تهیه و پخش فرآورده‌های لبنی، موضوع در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح شد.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، افزود: با ارجاع پرونده به بازرسان ویژه کمیسیون ماده ۱۱، موضوع در محاکم قضایی مطرح و با اخذ دستور، واحد غیرمجاز تعطیل و از فعالیت محروم شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده به دادگاه عمومی و انقلاب شیراز، ارجاع و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر تدین، در خطاب به مردم گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، می‌توانند با تلفن ۱۴۹۰ که به صورت شبانه روزی فعال است، تماس بگیرند.

تعطیلی مرکز یک پوست، مو و زیبایی غیرمجاز در شیراز

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تعطیلی مرکز یک پوست، مو و زیبایی غیرمجاز در شیراز,

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، همچنین از تعطیلی مرکز یک پوست، مو و زیبایی غیرمجاز در شیراز خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت کلینیک غیرمجاز، بازرسان ویژه این کمیسیون کار پیگیری این گزارش را آغاز کردند.

تدین در این باره افزود: با تایید تخلف صاحبان این کلینیک در ارائه خدمات غیرمجاز و دستور از مقام قضایی، بی‌درنگ کار تعطیلی آن انجام شد.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ارائه خدمات درمانی، می‌توانند گزارش خود را با تلفن ۱۸۱۹ (مرکز پایش و مراقبت‌های درمانی) که به صورت شبانه روزی فعال است، در میان بگذارند.

انتهای پیام/خ

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه