اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سه برابر شدن قاچاق دارو با وجود «طرح نظام سلامت»/ تیم اقتصادی دولت 7 ـ 8 فرمانده دارد

سه برابر شدن قاچاق دارو با وجود «طرح نظام سلامت»/ تیم اقتصادی دولت 7 ـ 8 فرمانده دارد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مرز ها برای ورود کالاهای قاچاق و کالاهای وارداتی که تولید مشابه در کشور دارند باز و امن است، گفت: با وجود اجرای طرح سلامت، قاچاق دارو سه برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نادر قاضی‌پور در گفتگو با خبرنگار «رازق» با اشاره به وضعیت واردات دارو درحوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: با وجود اجرای طرح سلامت، قاچاق دارو سه برابر شده است و رقم بسیار بالایی رانشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,

وی با اشاره به اینکه دارو هم در فهرست بیش از 300 نوع کالای وارداتی و قاچاق قرار دارد، اظهار کرد: مرزها برای ورود کالاهای قاچاق و کالاهای وارداتی که تولید مشابه در کشور دارند باز و امن است که این حجم کالا به شکل غیرمجاز وارد مرز های ایران می‌شود.

, .,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در مجموع واردات در کشور سامانی ندارد، اظهار کرد: دولت برای اینکه بتواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند باید سیاست اقتصاد مقاومتی را که برگرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری است در دستور کار خود قرار دهد، زیرا نگاه خاص اقتصاد مقاومتی به تولید داخلی، کاهش واردات و برخورد با ورود کالاها به صورت غیرمجاز به داخل مرزهای ایران اسلامی است.

,

تیم اقتصادی دولت هفت، هشت فرمانده دارد

, تیم اقتصادی دولت هفت، هشت فرمانده دارد,

قاضی پور با انتقاد از ساختار مدیریتی اقتصاد کشور، تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت هفت، هشت فرمانده دارد، معاون اول، سر دفتر و بانک مرکزی هر کدام یک فرمانده هستند و این عوامل باعث می شود تا تصمیم‌گیری قاطع در این زمینه اتخاذ نشود.

, .,

دولت بیش از یک سال مردم را سرگرم برجام کرد

, دولت بیش از یک سال مردم را سرگرم برجام کرد,

وی با تاکید براینکه دولت در این مدت یک سال و اندی مردم را سرگرم برجام کرده است به صحبت های شخص رئیس جمهور در بحث خروج اقتصاد کشور از رکود باوجود مهار تورم اشاره کرد و افزود: هنوز رکود اقتصاد ایران برقوت خودباقی است و دولت در این رابطه راه چاره ای پیدا نکرده است.

, .,

نمی توان به کارنامه اقتصادی دولت نمره قبولی داد

, نمی توان به کارنامه اقتصادی دولت نمره قبولی داد,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: با وجود اینکه دولت و مسئولان نظام شبانه روز تلاش می کنند که مشکلات جامعه را برطرف کنند ولی نمی‌توان در حوزه اقتصاد به دولت تدبیر و امید نمره خوبی داد.

,

قاضی پور با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم سرنوشت صنعت نساجی کشور گریبان خودروسازی را بگیرد، گفت: متاسفانه قاچاق غوغا می‌کند و مرزها برای ورود کالاهای قاچاق به داخل ازجمله کالاهایی که مشابه آنها در داخل کشور تولید می شود نظارت مشخصی ندارد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: گمرک، تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت بایدبا هم هماهنگ شوند و جلوی قاچاق را بگیرند.

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه