اخبار داغ

طرح مردمی اکرام و اطعام نیازمندان در راور یکساله شد/تصاویر

طرح مردمی اکرام و اطعام نیازمندان در راور یکساله شد/تصاویر
یک سالی می شود که گروهی چند نفره در راور دست به خیر شدند و با شناسایی نیازمندان واقعی، اقدام به پخت غذای نذری و توزیع آن بین فقرا و نیازمندان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا؛ یک سالی می شود که گروهی چند نفره در راور دست به خیر شدند و با شناسایی نیازمندان واقعی، اقدام به پخت غذای نذری و توزیع آن بین فقرا و نیازمندان می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا,

به گفته مسئول این گروه این حرکت خودش جوش مردمی در یکسال گذشته بدون هیچ حمایتی از ارگان و یا نهادی توانسته است هر ماه طرح اکرام و اطعام نیازمندان را انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: این طرح در سال گذشته با پخت و توزیع ۳۰۰ پرس غذا در ماه آغاز شد و امروز خوشبختانه در چهاردهمین سری از اجرای این طرح توانسته ایم با همت خیرین و آحاد مردم ۱۰۰۰ پرس غذا را بین فقرا توزیع کنیم.

,

وی گفت:با قطعیت و یقین می توانیم بگوییم این غذا بین نیازمندان و فقرا توزیع می شود چرا که در شناسایی افراد دقت لازم صورت پذیرفته است و علاوه بر سطح شهر راور در روستاهای شهرآباد،تقی آباد، ده علی، دهشیب نیز این توزیع غذا صورت می پذیرد.

,

شایان ذکر است: خیرین و کسانی که می خواهند در این امر خیر شریک باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۷۶۶۴۷۶۱۸۱۲ نزد بانک کشاورزی بنام طرح اکرام و اطعام نیازمندان واریز نمایند.

,

در ادامه تصاویری از پخت و توزیع این نذری در بین نیازمندان را ببینید.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه