اخبار داغ

برتری خفیف رئال مادرید در شب تساوی منچستریونایتد/ صعود پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس

برتری خفیف رئال مادرید در شب تساوی منچستریونایتد/ صعود پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس
شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان با برتری خفیف رئال مادرید از پیش صعودکرده و اضافه شدن یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به جمع تیم‌های مرحله بعد پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان نتایجی مانند برتری خفیف رئال مادرید از پیش صعودکرده، گره خوردن کار منچستریونایتد و اضافه شدن یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به جمع تیم‌های مرحله بعد را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 مهمترین اتفاقات شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، صعود پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس، تساوی منچستریونایتد و از سر گرفته شدن روند پیروزی‌های رئال‌مادرید بود.

,

 در گروه اول، رئال مادرید با چهار گل کریس رونالدو در دقایق 18 و 70، مودریچ در دقیقه 50 و کارواخال در دقیقه 52، 4 بر صفر در زمین شاختار دونتسک اوکراین پیش افتاد، اما رقیب با گل‌های تیکسیرا در دقیقه 78 (پنالتی) و 89  و دنتینو در دقیقه 83 اختلاف را به حداقل رساند و در نهایت رئال مادرید به برتری خفیف 4 بر 3 دست یافت.

,

 پاری‌سن‌ژرمن به وسیله دی‌ماریا در دقایق 14 و 68، رابیو در دقیقه 3 ، زلاتان در دقیقه 50  و مورا در دقیقه 82 و در حالی که روزنبرگ در دقیقه 61 یک پنالتی مالموی میزبان را هدر داد در زمین تیم سوئدی 5 بر صفر پیروز شد تا پشت سر رئال مادرید 13 امتیازی با 10 امتیاز، صعود به مرحله بعدی را قطعی کند.

,

در گروه دوم، منچستریونایتد در پایان یک بازی کم‌حادثه در خانه مقابل آیندهوون به تساوی بدون گل دست یافت تا هشت امتیازی شده و پشت سر ولفسبورگ 9 امتیازی و بالاتر از آیندهوون هفت امتیازی در بازی‌های دور پایانی، شانس صعود را جستجو کند.

,

اتلتیکومادرید هم با گل‌های گریزمان در دقایق 13 و 65 بازی خانگی را از گالاتاسرای که مصطفی دنیزلی را روی نیمکت داشت، برد. تیم اسپانیایی در امتیاز 10 با بنفیکا شریک شد و دست در دست این تیم به دور بعد صعود کرد.

,

در گروه چهارم اما تک گل دقیقه 18 ماندزوکیچ برای پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل منچسترسیتی از پیش صعود کرده کافی بود.

,

مونشن‌گلادباخ هم با چهار گل استیندل در دقایق 29 و 83، جانسون در دقیقه 68 و رافائل در دقیقه 78 مقابل گل‌های دقیقه 82 ویتولو و پنالتی دقیقه 90 بانگا، 4 بر 2 سویا را برد.

,

 یوونتوس با 11 و منچسترسیتی با 9 امتیاز از هم‌اکنون به دور بعد صعود کرده‌اند.

,

 انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه