اخبار داغ

انریکه به فکر سبقت ز گواردیولا

انریکه به فکر سبقت ز گواردیولا
این فکر که ممکن است روزی بارسلونا به اندازه دوران پپ گواردیولا و یا حتی بیشتر قدرتمند شود، مسئله ای بود که تا 2-3 سال پیش کاملا غیرممکن به نظر می رسید. اما اکنون، بارسلونای لوئیز انریکه آنقدر قدرتمند شده که به نظر می رسد هیچ کس جلودار آن نیست و به لطف خط حمله آتشین بارسا، تیمی را یارای ایستادگی مقابل آبی اناری ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارکا، پپ گواردیولا در شرایطی از بارسلونا رفت که در یک دوره چهار ساله از 19 جام ممکن توانسته بود 14 جام را با بارسلونا تصاحب کند. لوئیز انریکه هم اکنون در جایگاهی قرار گرفته که امیدوار است بتواند موفقیت های تاریخی پپ را تکرار و یا حتی از رکوردهای همبازی سابق خود پیشی بگیرد. انریکه هم به مانند گواردیولا توانست در اولین فصل حضور خود به سه گانه ارزشمندی( قهرمانی لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان) دست یابد. اگرچه  بارسلونا نمیتواند که ششگانه زمان پپ را تکرار کند و یکی از جام های 2015 را از دست داد اما این تیم در حال حاضر آنقدر قدرتمند است که طرفداران این تیم امید بسیاری دارند که حتی آّبی اناری ها بتوانند این فصل هم دوباره صاحب سه گانه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بارسلونا این هفته هم دو حریف قدرتمند را با اختلاف فاحشی (شاگردان انریکه مقابل رئال با نتیجه 4-0 و رم 6-1 به پیروزی رسیدند) شکست داد و در مجموع تا اینجای فصل در لیگ قهرمانان و لالیگا حضور قدرتمندانه ای داشته و در هر دو رقابت صدرنشین است.

,

لوئیز انریکه البته برای رسیدن به رکورد قهرمانی های گواردیولا به تقلید از وی نپرداخته و شیوهای خاص خود را برای هر چه قدرتمندتر کردن بارسلونا پیش گرفته است. بارسلونای پپ گواردیولا متکی بر مثلث مسی، ژاوی و انیستیا بود و مالکیت توپ و کنترل کامل بازی در دستور کار بود. در حال حاضر مثلث اصلی و تعیین کننده در بارسلونا خط حمله این تیم متشکل از مسی، نیمار و سوارز است و بازی مستقیم تر بارسلونای لوئیز انریکه باعث می شود که این سه مهاجم هرچه بیشتر بتوانند از مهارت های کشنده خود برای ناک اوت کردن تیم های حریف بهره ببرند. مسئله ای که عامل اصلی قهرمانی های فصل قبل بارسلونا هم بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه