اخبار داغ

ماهی 80 میلیون تفاوت حقوق/ ول کن عزیزم!

ماهی 80 میلیون تفاوت حقوق/ ول کن عزیزم!
! بر این اساس او ماهانه بیشتر از 83 میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند که در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن 80 میلیون تومان از متوسط دریافتی کارگران ذوب‌آهن بیشتر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از پایان بازی ذوب‌آهن و سپاهان که با پیروزی شاگردان گل‌محمدی و صعود آنها به فینال جام حذفی همراه بود، قاسم حدادی‌فر این موفقیت را به کارگران کارخانه ذوب‌آهن تقدیم کرد. این رویه چند سالی هست که پا گرفته؛ به طوری که بازیکنان، مربیان و مدیران ذوب‌آهن یا سپاهان بعد از کسب پیروزی‌های مهم، از کارگران کارخانجات اسپانسرشان تشکر می‌کنند، تا جایی که شنیده می‌شود این یک حرکت «توصیه شده» است. مسلما اصل حرکت خیلی خوب است و اساسا اسم کارگران و شهروندان عادی به هر بهانه‌ای مطرح شود جای خوشحالی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سوال مهم اما چیز دیگری است؛ اینکه اگر کارگران ذوب‌آهن یا فولاد مبارکه واقعا حق انتخاب داشتند، ترجیح می‌دادند این موفقیت‌ها به آنها تقدیم شود یا اینکه بودجه ناشی از تیمداری این غول‌های صنعتی روی درآمدهای آنها بیاید؟ در حقیقت هرگز تا به حال از آنها در این مورد نظرخواهی نشده و کارگران مراکز صنعتی در مورد پرداخت هزینه برای حضور در فوتبال زیان‌ده ایران حق انتخاب نداشته‌اند.

,

همین حدادی‌فر عزیز که صعود به فینال را تقدیم کارگران کرده، امسال نسبت به پارسال 300 میلیون تومان به باشگاه تخفیف داده و فقط قراردادی یک میلیارد تومانی بسته است! بر این اساس او ماهانه بیشتر از 83 میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند که در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن 80 میلیون تومان از متوسط دریافتی کارگران ذوب‌آهن بیشتر است. اگر چنین کسی با این مشخصات پیروزی در یک بازی فوتبال را به شما تقدیم کند، چقدر احتمال خواهد داشت که از ابتکار او خوشحال شوید؟!

,

بانک ورزش

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه