اخبار داغ

آخرین وضعیت بدهی مالیاتی قطبی و کی روش

آخرین وضعیت بدهی مالیاتی قطبی و کی روش
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: در مورد بدهی مالیاتی افشین قطبی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بنی صفار در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: بدهکاری مالیاتی افشین قطبی هم مربوط به پرسپولیس است و هم تیم ملی. بدهی مالیاتی قطبی به این دو تیم مربوط می شود. ما از ابزارهای قانونی برای وصول مالیات استفاده می‌کنیم و یکی از آن ابزارها ممنوع‌الخروج کردن افراد است. در مورد بدهی مالیاتی افشین قطبی باید بگویم از نظر ما صاحب درآمد خود قطبی است و خود قطبی هم طرف حساب اداره مالیات است و برای وصول مالیات ایشان با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین بدهی مالیاتی سرمربی تیم ملی را صفر خواند و گفت: کارلوس کی روش هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد. کی روش خوش حساب است و سال‌ها خارج از ایران زندگی کرده و قوانین و مقررات را می‌داند.

,

بنی صفار در پاسخ به این سئوال که آیا محمد نوری بدهی مالیاتی دارد یا خیر، تاکید کرد: نه. محمد نوری هم بدهی مالیاتی‌ ندارد. او مالیات خود را پرداخت کرده و در حال حاضر هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

,

بنی صفار در پایان گفت: فوتبالیست‌ها هم مثل بقیه مردم هستند و باید مالیات‌شان را بدهند. در هر قشری هم خوش حساب داریم و هم بدحساب و ما هم برای تشخیص و همچنین وصول مالیات از ابزارهای قانونی استفاده می کنیم. ما بین قشرهای مختلف مردم خط نمی‌کشیم و با همه از جمله فوتبالی ها طبق مقررات برخورد می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه