اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

هدیه پوتین به رهبری مصداق تحقق پیش بینی امام راحل(ره) است

هدیه پوتین به رهبری مصداق تحقق پیش بینی امام راحل(ره) است
سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر گفت: هدیه رئیس جمهور روسیه در دیدار با مقام معظم رهبری که یکی از قدیمی‌ترین نسخه‌های خطی قران کریم بود مصداق تحقق پیش بینی امام خمینی(ره) مبنی بر شکسته شدن دیوار کمونیسم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه، در حاشیه دیدار با بسیجیان سپاه استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتر1" گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از قدیمی‌ترین نسخه‌های خطی قرآن کریم را به ایشان هدیه کرد که این حرکت و احترامی که شرایط آن وجود داشت در نوع خود جالب و قابل تأمل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتر1",
وی افزود: رئیس جمهور روسیه برای شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز به تهران آمده بود که پیش از برگزاری این مراسم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  و هدیه ای که به رهبری داد از سوی کشوری است که سابقأ خدا ستیز و دین ستیز بوده و کشوری که مقابل ادیان می ایستاده است.
,


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز با تغییراتی که در رفتار این کشور شاهد هستیم میتوانیم بگوییم پیش بینی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر شکسته شدن دیوار کمونیسم در آینده محقق شده است و همان روزی را که ایشان میفرمودند دیوار کمونیسم شکسته شده و خواهد ریخت فرا رسیده است.

سردار سپهر افزود: امروز رئیس یک کشور قدرتمند دنیا برای برقراری ارتباط با کشور اسلامی و دینی ایران، بهترین هدیه، بهترین رابط و حلقه را کتاب آسمانی اسلام دانسته است و با تقدیم این هدیه به رهبری در واقع میخواهد بگوید کلید حل مشکلات جهان تمسک به آیات الهی و کتاب آسمانی اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: وقتی دنیا به اسلام ستیزی و ضربه زدن به مسلمانان مشغول است، این حرکت رئیس جمهور و کشور روسیه نشان از قدرت اسلام واقعی و جایگاه ایران به عنوان مهد اسلام و شیعیان دارد و نشان میدهد ما توانسته ایم اسلام را معرفی کنیم.

این سخنران و پیشکسوت دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امروز مسلمین به دنبال انجام یک وظیفه تاریخی در جهان هستند که آن صدور پیام اسلام واقعی است و این شخصیت خارجی با اهدای کتاب آسمانی مسلمین ثابت کرد که صدور این پیام محقق شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه