اخبار داغ

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود/ نباید اجازه داد، دشمنان جای پا در مولفه های قدرت ایران پیدا کنند

باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود/ نباید اجازه داد، دشمنان جای پا در مولفه های قدرت ایران پیدا کنند
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود، گفت: باید کاری کنیم که اجازه قدم های بعدی به دشمنان داده نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخه طوبی؛ یادواره شهید امیر دریادار محمدابراهیم همتی، فرمانده دلاور ناوچه پیکان و رقم زننده روز ملی نیروی دریایی تقویم جمهوری اسلامی، شنبه شب با حضور مسئولان ارتش نظام جمهوری اسلامی و مسئولان استان، در شهر سمنان، زادگاه این شهید برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

نبرد هفتم آذر نیروی دریایی همانند نبرد زهیر در روز عاشوراست

, نبرد هفتم آذر نیروی دریایی همانند نبرد زهیر در روز عاشوراست,

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی؛ جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در این آیین  با بیان اینکه نشان شهادت زیبنده ترین زبور برگردن فرزندان آدم است، گفت: نبرد هفتم آذر نیروی دریایی همانند نبرد زهیر در روز عاشوراست.

,

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه شهیدان در سلوک الی الله راه صد ساله را یک شبه پیمودند ، اظهار کرد: شهیدان چراغی روشنگر شدند تا راه عزت را برای ماندگان رهنمون شوند.

,

موسوی؛  فرمانده ناوچه پیکان، را نمونه بارزی از مجاهدت و ایستادگی در راه اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: نیروی دریایی به داشتن چنین رزمندگان دلاوری می‌بالد.

,

وی درخصوص شهید محمد ابراهیم همتی گفت: شهید با هوش و اراده ای که داشت می توانست راه آسان تری برای گذران زندگی خود برگزیند، ولی از بین همه راه ها ، راه دفاع از کشور را انتخاب کرد.

,

شهید همتی برای دفاع پرخطرترین میدان یعنی دریا را برگزید

, شهید همتی برای دفاع پرخطرترین میدان یعنی دریا را برگزید,

به گفته جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، شهید محمد ابراهیم همتی در عرصه دفاع از کشور پرخطرترین میدان یعنی دریا را برگزید.

,

وی در ادامه افزود: شهید همتی منتظر نمی ماند تا دشمن خود را نشان دهد بلکه به دنبال دشمن می گشت تا پهنه خلیج فارس را از نفوذ دشمنان پاک کند.

,

امروزه چهره جنگ عوض شده است

, امروزه چهره جنگ عوض شده است,

موسوی با اشاره به اینکه امروزه چهره جنگ عوض شده است، گفت: امروزه دیگر جنگ در عرصه نظامی نیست و در همه مولفه های قدرت جریان دارد.

,

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی همچنین تصریح کرد: دشمنان در همه مولفه ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، فناوری، زیست محیطِی نفوذ پیدا کرده است و در آنها جریان دارد.

,

وی با بیان اینکه باید با بصیرت مقابل نفوذ دشمنان ایستاد، اظهار کرد: بیدار و با بصیرت در همه عرصه ها به دنبال جای پای حضور و نفوذ دشمنان باشید.

,

باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود

, باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود,

موسوی با تاکید بر اینکه باید عرصه های ایستایی ایران از نفوذ دشمنان پاک شود، گفت: باید کاری کنیم که اجازه قدم های بعدی به دشمنان داده نشود.

,

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در خاتمه اظهار کرد: باید عرصه های نفوذ دشمنان را در کشور کور کرد و اجازه نداد جای پا در مولفه های قدرت در این سرزمین پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه