اخبار داغ

جانشین فرماندهی کل ارتش:

دستاوردی دیگر در ناوگان نیروی دریایی رقم خورد

دستاوردی دیگر در ناوگان نیروی دریایی رقم خورد
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناو سبلان به ناوگان نیروی دریایی ارتش اضافه شده است که یکی از تجهیزات جدید به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی؛ جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ورود تجهیزات جدید به ناوگان نیروی دریایی گفت: برای افزایش توان نیروی دریایی ارتش و نیز دستاوردهای دفاعی جدید تلاش‌های صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

به گفته جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناو سبلان به ناوگان نیروی دریایی ارتش اضافه شده است که یکی از تجهیزات جدید به شمار می رود.

,

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدیدی که ارتش در حوزه نیروی دریایی به آن دست یافته و رونمایی شده است، تصریح کرد: با ورود این تجهیزات به ناوگان نیروی دریایی ارتش، توان این نیرو تا حدود زیادی بیش از گذشته افزایش یافته است.

,

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین اظهار داشت: در راستای افزایش توان رزمی نیروی دریایی و انجام هر چه بهتر مأموریت‌های خطیری بوده که نظام اسلامی بر عهده این نیرو قرار داده است.

,

وی با اشاره به تلاش نیروی دریایی ارتش بر به‌کارگیری فناوری روز گفت: برخی از  وسایل شناسایی دریایی دیجیتالی شده که در جهت ارتقای اشراف اطلاعاتی نیروی دریایی بسیار مهم است.

,

به گفته جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی در پاسداری از آب‌های کشورمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

,

موسوی، از رونمایی تجهیزات آموزشی، آمادگی، اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

,

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین اظهار کرد: رونمایی این تجهیزات،  نمادی از اقتدار این نیرو است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه