اخبار داغ

وقتی متولی امام زاده آن را بی حرمت می کند؛

شلیک استاندار کرمان به مصوبه شواری عالی امنیت ملی

شلیک استاندار کرمان به مصوبه شواری عالی امنیت ملی
حفظ حرمت امامزاده بیش از هر کسی بر عهده متولی آن است و اگر شورایعالی امنیت ملی خواستار ارج و احترام نهادن همه شخصیت‌ها و رسانه‌ها و گروه‌ها به مصوباتش است، باید نسبت به همه مصوباتش به یک میزان حساس بوده و در راستای اجرایی کردن آنها قدم بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "بوتیا "در کشور ما شورای عالی امنیت ملی بالاترین رده امنیتی کشور است و نقش این شورا در استان ها به عهده شورای تامین و ریاست آن به عهده استاندار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا,

وظایف شورای عالی امنیت ملی در اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی معین نشده، بلکه فقط اعضای آن مشخص شده‌اند، پس هر امر یا نهی‌ای می‌تواند باشد که توسط آن‌ها صادر گردد، این شورا به منظور تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور و حاکمیت ملی به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و اعضای این شورا را مقامات عالیرتبه سیاسی، نظامی و اطلاعاتی تشکیل می‌دهند. دبیر شورایعالی امنیت ملی با انتخاب مستقیم رئیس‌جمهور تعیین می‌شود و مسؤولیت اداره دبیرخانه و نظارت بر اجرای صحیح تصمیمات و مصوبات شورا و امور اداری و اجرایی شورا را برعهده دارد. در حال حاضر، این مقام از آن علی شمخانی است که با انتخاب رئیس‌جمهور به عنوان دبیر شورا منصوب شده و وظایف یادشده را به دوش دارد.

,

در بحث آقای خاتمی یا به قول رسانه های جریان خاص رییس دولت اصلاحات، وی به دلیل سکوت در ماجرای انتخابات ۸۸ و نگفتن آنچه می‌دانست و بدان اعتقاد داشت مسبب بسیاری از حوادث آن روزها بود شورای عالی امنیت ملی به دبیرخانه خود اختیار می‌دهد که درباه وی تصمیم‌گیری کند؛ یعنی خود شورا به دبیرخانه مجوز مصوبه می‌دهد و در اینصورت می‌توان گفت که مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره خاتمی، مصوبه شورای عالی امنیت ملی است.

,

حفظ حرمت امامزاده بیش از هر کسی بر عهده متولی آن است وقتی شورای عالی امنیت ملی خاتمی را از سران فتنه می داند و وی را ممنوع التصویر می کند چرا استاندار باید در جلسه ای بنشیند که در آن از یکی از سران فتنه نام برده می شود؟! از آنجایی که مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید به تأیید فرماندهی کل قوا برسد، با توجه به فرماندهی نظامی عالی استاندار در کرمان آیا نادیده انگاشتن این مصوبه سرپیچی از دستور فرمانده کل قوا تلقی نمی شود ؟

,

با این تفاسیر از استاندار به عنوان ریاست شورای تامین استان کرمان، انتظار می رود که نسبت به همه مصوبات شورای عالی امنیت ملی احترام قائل شود و در راستای اجرای آن ها گام بردارد چرا که از ایشان انتظار می رود به عنوان عضوی از دولت که عناصر امنیتی زیادی در سطوح عالی مدیریتی آن مشغول به فعالیت هستند به جایگاه شورای عالی امنیت ملی اهمیت بیشتری داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه