اخبار داغ

بعد از تجمع علیه سخنرانی فتنه گران رخ داد:

آیا روش امید دادن مسئولین دولت یازدهم اینگونه است؟!/ تخلف قانونی در قرچک انتقام گیری در پیشوا

آیا روش امید دادن مسئولین دولت یازدهم اینگونه است؟!/ تخلف قانونی در قرچک انتقام گیری در پیشوا
بعد از اینکه مردم شهید پرور قرچک در این شهرستان تجمع کردند و تنفر خود را از فتنه گران نشان دادند، مسئولین دولت تدبیر و امید یکی از مسئولین ارزشی شهرستان پیشوا را از مسئولیتش برکنار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: خبر رسید که موسوی لاری یکی از فتنه گران سال ۸۸ قرار است که پنجشنبه 28 آذر94 در تالار بختیاری شهرستان قرچک سخنرانی کند، همه منتظر بودند که این خبر تکذیب شده و این شخص به قرچک وارد نشود زیرا هیچ ولایتمداری نمی تواند قبول کند که یکی از آنها که علیه نظام و انقلاب و ولی فقیه قیام کرده بودند بخواهد در شهرشان حاضر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

چهارشنبه(روز قبل برگزاری نشست) فرا رسید و خبر قوت گرفت، زنگ خطر برای عموم مردم به صدا در آمد، حضور یک فتنه گر در شهرستان شهید پرور قرچک می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای این شهرستان که زادگاه شهدای بزرگی است داشته باشد.

,

گذشته اصلاحات نشان دهنده آن است که هر کجا پا بگذارند بدون توهین به نیروهای ارزشی و ولایتی آن محل را ترک نمی کنند و تمام تلاش خود را می کنند که حربه بزرگی را به جایگاه ولی فقیه وارد کنند.

,

همه با یکدیگر قرار گذاشتند که قبل از حضور این فتنه گر سال ۸۸ در مقابل تالار بختیاری حاضر شوند و نگذارند که این فتنه گر به شهرستانشان وارد شود و از سوی دیگر نیز مسئولین شهرستانی بدانند که خادمین مردم در کدام شهرستان هستند.

,

تجمع صورت گرفت، همگان جمع شدند، روز شهادت امام حسن مجتبی(ع)(به روایت قوی) بود، شروع به عزاداری کردند، منتظر بودند که مسئولین اعلام کنند موسوی لاری به این شهرستان نمی آید و سفرش حذف شده است ولی هیچ خبری نرسید.

,

نه تنها خبری نرسید بلکه خودروی مشکی رنگی از راه رسید که حب و بغض از آن می آمد، خودرو در جایی که حتی محل ایستادنش نیز نشان دهنده آن بود که قرار است ماجراهایی در آینده پیش آید و افراد خاصی منتظر حرکات خاصی هستند.

,

محافظان و مامورین عزیز انتظامی دور این فتنه گر را گرفتند تا جای حرف و شبهه ای باقی نماند، عمامه قبل از ورود موسوی لاری به جمعیت از سرش افتاد و اولین جرقه زده شد، در همان بین توهین ها شروع شد.

,

موسوی لاری صحیح و سلامت وارد سالن شد، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا بر روی بلندی رفت تا همگان او را ببینند که نگویند در خفا سخن گفت، حضور سران فتنه را محکوم کرد و قول داد که این مجوز را پیگیری کند.

,

قبل از اینکه نقوی وزیر کشور و وزیر فرهنگ را برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی بکشاند، یکی از سران برگزاری این نشست اعلام کرد شورای اصلی که بانی برگزاری این نشست بوده است خودش مجوز قانونی ندارد.

,

اما از سوی دیگر روزنامه قانون به تبع صحبت های موسوی لاری در تالار بختیاری، تیتر “داعشی بازی در ورامین” را برای خبر خود انتخاب کرد که درد دل مردم شهید پرور شهرستان های قرچک و پیشوا را چند برابر کرد.

,

مردم و مسئولین منطقه ساکت نمانده و حرکتهای خود جوش خود را ادامه دادند تا به سران فتنه ثابت کنند که این نقطه شهیدان بسیار زیادی را تقدیم نظام کرده است تا از ولی فقیه دفاع کند نه اینکه روحیه داعشی داشته باشد، از سوی دیگر نیز با تمام وجود در پیروی از ولی فقیه ایستاده اند و از هیچ مسئول و گروهی حراس ندارند.

,

ولی مسئولین عزیز دولت تدبیر و امید به جای اینکه تدبیری کنند تا امید را به مردم بازگردانده و به آنها ثابت کنند که آنها نیز پیرو ولی فقیه و خط شهدا هستند، سعی در انتقام گیری از نیروهایی که نه تنها در کلام، بلکه در عمل هم ثابت کرده اند که پیرو ولی فقیه هستند بر آمدند.

,

این انتقام گیری تا جایی ادامه پیدا کرد که سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان پیشوا که هم در کلام و هم در عمل ثابت کرده است که از رهبر و ولی فقیه تا پای جان دفاع می کند از سمت خود برکنار شد.

,

اما اینکه مسئولین دولت تدبیر و امید که طربق شعارهای انتخاباتی بسیار زیبایی که داشتند باید امیدبخش به مردم باشند، با این انتقام گیری سیاسی خود به سمت ناامید کردن مردم پیش می روند تا شاید بتوانند به اهداف خود برسند.

,

امیدواریم که اینگونه برخوردها و انتقام گیری ها را برای دفعات بعد شاهد نباشیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه