اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سمنان:

بسیج باید برای ورود به تمام عرصه‌ها پیش قدم باشد

بسیج باید برای ورود به تمام عرصه‌ها پیش قدم باشد
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج برای مقابله با دشمن خصوصا در فضای مجازی پیش قدم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، خداداد کاشفی به مناسبت هفته بسیج درباه نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروزه بسیج با حضور در تمامی صحنه ها توانسته همانند دوران جنگ تحمیلی نقش های بزرگ و اثرگذاری را ایفا کند و تنها تفاوتی که می توان میان آن قائل شد این است که در دوران جنگ تحمیلی بسیجیان در جبهه های نبرد و در لب مرزها به مقابله با دشمن می پرداختند اما امروزه در داخل کشور و با ایجاد گروه های جهادی و خدمات رسانی به مردم در حال ایفای نقش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: یکی دیگر از وظایفی که امروزه به دوش بسیجیان است ایفای نقش در مقابله با جنگ نرم دشمن است و از طرفی نهادی می تواند در بطن مردم نفوذ کند که از خود مردم باشد و در این میان تنها نهادی که می تواند در این راه اثر گذار باشد بسیج است.
,
 
,
وی اضافه کرد: بسیجیان باید با ارتقای سطح آگاهی خود نسبت به مسائل پیرامونشان و همچنین عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام های بلندی را برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم بردارند.
,
 
,
کاشفی در مورد نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: انجام و پیاده سازی هر گونه کار جهادی در کشور نیاز به حضور حداکثری مردم دارد به عنوان مثال اگر می خواهیم به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم نیاز است تا مردم وارد صحنه شوند و در این میان مردم نیز باید زیر یک پرچم واحد قرار بگیرند که بسیج می تواند به عنوان یک نهاد مردمی برای تحقق آن پیش قدم باشد.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه