اخبار داغ

پیکر شهید مدافع حرم در خمینی شهر تشییع شد/ تصاویر

پیکر شهید مدافع حرم در خمینی شهر تشییع شد/ تصاویر
سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید عبدالرضا مجیری چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی شهر بر دوش مردم این منطقه تشییع و به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قلمکده، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مجیری از خمینی شهر در حالی که ۲۰روز از حضورش در جبهه های سوریه می گذشت دوشنبه گذشته در حلب و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده،,

مردم شهید پرور خمینی شهر که در دفاع مقدس ۲۳۰۰شید را تقدیم نظام کردند پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) را بر روی دوش خود از میدان شهدا به سمت میدان امام و میدان ۲۲بهمن با پیمودن چندین کیلومتر تشییع و پس از آن در گلزار شهدای جنت الکریم محله اندان این شهر به خاک سپردند.

,

شهید مجیری از اعضای لشکر ۱۴امام حسین(ع) اصفهان و به عنوان فرمانده گردان ۱۲۳امام حسین شهر تیران و کرون خدمت کرد.

,

شهید عبدالرضا مجیری سال۵۳ در خمینی شهر متولد شد و در سال۷۲ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد که پس از گذراندن دوره های مختلف نظامی چون تکاوری و یگان صابرین و حضور در درگیری های غرب کشور به عنوان فرمانده گردان فاطمیون در سوم آذرماه سال جاری در سوریه بر اثر اصابت ترکش بر پهلویش به شهادت رسید.

,

از این شهید دو فرزند دختر ۱۱و ۶ساله و یک پسر ۳ ساله به یادگار مانده و به گفته دوستان شهید اقامه نماز اول وقت، حضور در سه نوبت نماز جماعت، خوش خلقی، بی ریایی و بخشش از مهمترین ویژگی های اخلاقی این شهید می باشد.

,

قسمتی از وصیت نامه شهید عبدالرضا مجیری:

, قسمتی از وصیت نامه شهید عبدالرضا مجیری:, قسمتی از وصیت نامه شهید عبدالرضا مجیری:,

از همه عزیزانم طلب عفو نموده و همه را به خداوند منان می سپارم و به آنها این جمله شهید بهشتی را می گویم: که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست و از خداوند متعال می خواهم ک در بدنم اثری از زخم های امام حسین(ع) و اثری هم از پهلوی شکسته حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.

,

همسر عزیزم؛ همواره کوشش کنید که به بچه هایم بجز روزی حلال ندهید و به شما توصیه به صبر و استقامت از خداوند متعال را خواهانم و در مراسم من مقاوم باشید که فدایی دادن در راه حق و حقیقت شادی دارد نه غم و اندوه.

,

فرزندان عزیزم؛ دخترانم فاطمه و زهرا خانم، خدا را فراموش نکنید و عفت و حجاب را مواظب باشید و پسر گلم محمد حسین در کارها به مادرتان کمک کنید و پدرت همواره دعاگوی شماست.

,

بچه های گلم اعمال و رفتارتان جوری باشد که مرا پیش پیامبر و ائمه سرافراز کرده و شرمنده نسازید و از ولایت فقیه دست بر نداشته و تا پای جان حمایت کنید.

,

به گزارش قلمکده ، مردم ولایتمدار شهرستان خمینی شهر شهدای مدافع حرم محسن حیدری، روح الله مهرابی، سید سجاد حسینی را نیز به اسلام هدیه کرده اند.

, قلمکده]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه