اخبار داغ

اخراج پنج کارگر شرکت دریایی کاوه بندرعباس به بهانه اعتراض

اخراج پنج کارگر شرکت دریایی کاوه بندرعباس به بهانه اعتراض
شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه در اقدامی پنج نفر از نیروهای با سابقه خود را به بهانه تحریک کارکنان به اعتصاب و اعتراض به نحوه پرداخت حقوق اخراج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک محدث، نیروی اخراجی شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به 9 سال سابقه کار در این شرکت گفت:4سال از سالهای خدمت در این شرکت را مسئول حراست شرکت فعالیت داشتم که طی این سال ها شرکت کاوه حکم سازمانی مسئولیت ما را ابلاغ نکردند و حقوو و مزایای یک کارگر ساده دریافت می کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

وی اظهار کرد: چهار ماه پیش به دلیل دیرکرد و عدم پرداخت صحیح ،تمام پرسنل شرکت دست به اعتصاب زدند و نتیجه آن پرداخت به موقع و کامل حقوق کارکنان شد اما در پی آن پنج نفر از کارکنان به بهانه تحریک کارکنان به اعتصاب از شرکت اخراج شدند.

,

محدث با بیان اینکه هرپنج نفر نیروی اخراجی بیش از سال سابقه کار داشتند، افزود:شرکت کاوه به اداره کل بنادر و دریانوردی علت اخراج کارکنان را تعدیل نیروی کار اعلام کرده در حالی که نیروهای با سابقه اخراج شدند و افرادی که تنها دو ماه از ورودشان با کار نمی گذرد نگهداشته شدند.

,

وی تصریح کرد:در این اقدام شرکت کاوه مدیر حراست، مسئول شیفت حراست، مدیر روابط عمومی و معاون ترمینال صادرات با سابقه تجربه ای بیش از ده سال اخراج و نیرهای تازه کار جایگزین شدند.

,

محدث با اشاره به مدیریت قاسم رنجبریان در ناحیه شرکت کاوه بندرعباس یادآور شد: رنجبریان با نیروهای حراستی برای جلوگیری از تخلفات احتمالی همکاری می کرد اما با رفتن او از مجموعه تمام نیروهایی که با ایشان همکاری و ارتباط داشتند نیز اخرج شدند.
وی تصریح کرد: بیش از دو ماه از اخراج ما از کار می گذرد اما تاکنون شرکت با ما تصفیه حساب نکرده و پاسخگوی ما نمی باشند و حق و حقوق ما پرداخت نشده است.

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه