اخبار داغ

حرف‌های برانکو بعد از تساوی مقابل نفت

حرف‌های برانکو بعد از تساوی مقابل نفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بازیکنانم بخاطر جنگندگی که داشتند. در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و نهایتا گل می‌خوریم و باید خدا را شکر کنیم که یک امتیاز گرفتیم و پنالتی را هم از دست دادیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و به تیم نفت هم بابت جنگندگی و بازی که ارایه کرد تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه پرسپولیس در دو بازی اخیر فرصت‌های گلزنی زیادی از دست داده و چه راه حلی برای این مشکل دارد، گفت: فقط با کار و اعتماد به نفس باید مشکل گلزنی را حل کنیم و امیدوارم که علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند به جز بنگر و نور محمدی بقیه همه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و زیر 24 سال سن دارند.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنی برای نیم فصل مد نظر دارد، گفت: نیم فصل خیلی سخت می‌شود بازیکن باکیفیت پیدا کرد و همه بازیکنان قرارداد دارند و باید ببینیم وضعیت چطور است و امروز تیم ما نشان داد که پتانسیل و کیفیت بالایی دارد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه