اخبار داغ

حادثه خونین در جاده قدیم قم ـ تهران 6 کشته و مجروح برجای گذاشت

حادثه خونین در جاده قدیم قم ـ تهران 6 کشته و مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور قدیم قم ـ تهران خبر داد و گفت: بر اثر حادثه که به علت خروج از جاده یک دستگاه تاکسی ون رخ داد، راننده و یک تن از سرنشینان این خودرو در دم فوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبحانه، اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: صبح امروز یک تاکسی ون در کیلومتر 40 محور قدیم قم ـ تهران از جاده خارج شد که بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت کرده و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه خودرو ون از سمت مهران به سمت کرج در حرکت بوده است، علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

,

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)از کربلای معلی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی دقت داشته باشند که بیشتر از 9 ساعت حق رانندگی ندارند، در غیر این صورت باید از دو راننده استفاده شود.

,

جمشیدی‌راد افزود: رانندگان وسایل نقلیه شخصی نیز چنانچه احساس خستگی و خواب آلودگی کردند باید از ادامه مسیر خودداری کرده و استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند که شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه