اخبار داغ

اخبار ورزشی گیلان؛

تیم فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش دو گیلانی قهرمان جهان شد

تیم فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش دو گیلانی قهرمان جهان شد
با حضور و درخشش دو فوتسالیست گیلانی بنام های پوریا پاییزی و محمد کام دوست که جزو نفرات اصلی تیم ملی بودند،ایران قهرمانی جهان را بدست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، با حضور و درخشش دو بازیکن فوتسال گیلانی بنام های پوریا پاییزی و محمد کام دوست که جزو نفرات اصلی تیم ملی بودند،ایران قهرمانی جهان فوتسال را بدست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

کریم لیاقت جو رییس هیات ورزش های ناشنوایان گیلان با ابراز رضایتمندی از عملکرد ورزشکاران در رقابت های آسیایی و جهانی ، حضور تحسین برانگیز در رشته های مختلف ورزشی را محصول تلاش و کوشش عوامل اجرایی ، مربیان و ورزشکاران ارزنده گیلانی دانست و گفت : تاکنون ۲ مدال طلای جهانی ،۳ مدال طلای آسیایی ،۲ مدال نقره آسیایی و ۲ مدال برنز آسیایی را در رشته های مختلف ورزشی کسب کرده ایم که بیانگر سالی خوب با دورنمای درخشان برای ورزش ناشنوایان خواهد بود .

,

وی کسب موفقیت در هر فعالیت اجتماعی را علاوه برضرورت ایجاد وفاق و همدلی بین عوامل اجرایی هیات ،در حمایت های مدیرکل و حوزه های کارشناسی اداره کل ورزش و جوانان از ورزش ناشنوایان قلمداد کرد و یادآورشد : قدردانی ازمدال آوران یکی از راههای ارتقای عملکرد و بهبود شاخص های توسعه در رشته های ورزشی و انگیزش بیشتر ورزشکاران می باشد که امیدواریم با حمایت اداره کل و سایر ارگان ها بتوانیم این مهم را به نحو شایسته عملیاتی کنیم

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه