اخبار داغ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان:

راه ۶۷ روستای قزوین تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود

راه ۶۷ روستای قزوین تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از بازگشایی مسیر ارتباطی100 روستا خبر داد و گفت: راه 67 روستای دیگر هم به کمک دستگاه های برف روب و ماشین آلات راهداری تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد حق لطفی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به مسدود شدن راه های مواصلاتی استان اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان که در بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جواد حق لطفی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی , شاخص, ، با اشاره به مسدود شدن راه های مواصلاتی استان اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان که در بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.,

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۱۶۷ روستا در برف و کولاک، از بازگشایی مسیر ارتباطی۱۰۰ روستا خبر داد و گفت: راه ۶۷ روستای باقی مانده به کمک دستگاه های برف روب و ماشین آلات راهداری تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: راه های ۲۲ روستای الموت به طول ۲۰۰ کیلومتر برفروبی و بازگشایی شده و تاکنون بیش از ۷۸۰ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده ها پاشیده شده و حجم برف‌روبی انجام شده در حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

,

حق لطفی در خصوص آخرین وضعیت جاده های طارم گفت: از ۲۳ محور حوزه استحفاظی طارم، ۱۳ محور باز شده و تلاش برای بازگشایی محورهای باقی مانده با قوت و جدیت در جریان است.

,

این مسئول عنوان کرد: ۴۰اکیپ راهداری، ۲۵۰ دستگاه ماشین از انواع ماشین‌آلات راهداری و ۳۰۰ نفر از راهداران این اداره کل بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند.

,

استان قزوین پنج هزار کیلومتر راه روستایی دارد که نیمی از آنها برف گیر هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه