اخبار داغ

شهردار فرمهین اعلام کرد؛

احداث سالن پرورش گل و گیاه در شهرداری فرمهین/ درآمدزایی از طریق فرش گل برای فراهان+تصاویر

احداث سالن پرورش گل و گیاه در شهرداری فرمهین/ درآمدزایی از طریق فرش گل برای فراهان+تصاویر
شهردار فرمهین گفت: با افزایش تولید گل و گیاه در گلخانه های شهرداری فرمهین، درآمدزایی با فروش گل به شهرداری خنجین، داود آباد، ساروق و خنداب برای شهرداری ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا سربندی، شهردار فرمهین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر از تولید گل و گیاه در گلخانه های شهرداری فرمهین خبر داد: گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهر فرمهین در گلخانه شهرداری تولید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر, فراهان خبر,

 

,

وی افزود: در سالهای گذشته شهرداری فرمهین گل مورد نیاز فضای سبز را از شهر محلات تامین می کرد، شهرداری فرمهین با مهیا بودن شرایط تصمیم به احداث 3 سالن پرورش گل و گیاه در شهر گرفت، تولید گل و گیاه شهرداری برای تامین گلهای فصلی بهاره و تابستانه مورد نیاز فضای سبز شهر با هدف کاهش هزینه ها و درآمدزایی برای شهرداری است.

,

 

,

شهردار فرمهین با اشاره به کاشت گلهای جدید در پایان فصل زمستان توضیح داد: با توجه به عمر محدود گلها و نیاز به تعویض گلها در پایان هر فصل، شهرداری اقدام به تولید و تکثیر انواع گلهای بهاری در گلخانه شهرداری کرده است.

,

 

,

سربندی با اشاره به انواع گونه های گلهای گلخانه شهرداری افزود: در این گلخانه ها حدود 15 گونه گل مناسب با شرایط آب و هوایی فراهان از جمله انواع گلهای رز، زرشک تزیئنی، شمشاد لاوندا و .. تولید می شود.

,
 
,
وی با اشاره به افزایش بستر تولید و افزایش توان اجرایی شهرداری در تولید گل و گیاه گفت: با افزایش تولید گل و گیاه در گلخانه های شهرداری فرمهین، درآمدزایی با فروش گل به شهرداری خنجین، داود آباد، ساروق و خنداب برای شهرداری ایجاد شده است.
,
 
,
شهردار فرمهین خاطر نشان کرد: همکاری شهروندان در گسترش و نگهداری فضای سبز کمک به حفظ فضای سبز شهر است و ما در شهرداری با توجه به کمبود آب بدنبال گسترش فضای سبز شهر بجای پوشش سبز هستیم.
,
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,
 
,
انتهای پیام/ک
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه