اخبار داغ

زمان پخش سری جدید «خندوانه»

زمان پخش سری جدید «خندوانه»
رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» اظهار کرده است که سری سوم «خندوانه» در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد اما هنوز خبری از زمان پخش برنامه نداده است. این برنامه شاید برای نوروز آماده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها با پایان یافتن ماه‌های عزاداری محرم و صفر، طرفداران مجموعه خندوانه روزشماری برای بازگشت برنامه مورد علاقه‌شان را آغاز کرده‌اند، در حالی که هنوز خبری از زمان آغاز سری سوم خندوانه نیست.

دو سالی از زمان پخش اولین قسمت از خندوانه می‌گذرد، مجموعه‌ای که در شبکه‌ای تازه تاسیس به آنتن رسانه ملی پیوست و در اندک زمانی توانست رکورد‌های تازه‌ای از توجه مخاطب را از آن خود کند. در روزهایی که نام خندوانه در کنداکتور شبانه شبکه نسیم جای گرفت، خوش بین‌ترین افراد هم فکرش را نمی‌کردند که این برنامه بتواند روزگاری پس از 90 پر‌مخاطب‌ترین برنامه تلویزیون نام گیرد. سابقه کارگردانی رامبد جوان باز می‌گردد به سال 81 و سریال باغ بلور، اما همه مخاطبان تلویزیون رامبد جوان کارگردان را با سریال مسافران می‌شناسند، سریالی که در سال 88 در آنتن شبکه سوم سیما جای گرفت و از قضا با اقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

پس از تلویزیون، رامبد جوان شانس خود را این بار در مدیوم سینما امتحان کرد و «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «پسر‌آدم، دختر حوا» و «ورود آقایان ممنوع» را مقابل دوربین برد که دو مورد آخری توانستند لقب پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی سال‌های اکرانشان، سال 88 و 89 را به خود اختصاص دهند.

در طول یکی، دو سال اخیر اما رامبد ‌جوان نه در سریال‌سازی و ساخت فیلم سینمایی که در کسوت کارگردان و مجری یک برنامه گفت‌وگو محور آن هم در شبکه تازه‌تأسیس نسیم حاضر شد و بار دیگر توانست با ساخت مجموعه‌ای با سیل مخاطبان روبه‌رو شود. برنامه در مدت زمانی کوتاه توانست جای خود را در میان مخاطبان تلویزیون باز کند و تبلیغات دهان به دهان این سریال باعث شد بسیاری از مخاطبان سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هم از تماشای سریال‌های مورد علاقه‌شان دست بردارند و پای تماشای برنامه رامبد جوان بنشینند.

سری دوم خندوانه که مدتی پس از پایان دوره ابتدایی‌اش به پخش رسید به رغم بسیاری از سری دوم‌هایی که نمی‌توانند اقبالی در حد سری اول پیدا کنند، با حجم فزاینده مخاطبان روبه‌رو شد. این روزها با پایان یافتن ماه‌های عزاداری محرم و صفر طرفداران خندوانه پیگیر زمان پخش سری سوم این مجموعه هستند و رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» در این خصوص اظهار کرده است که سری سوم «خندوانه» در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد اما هنوز خبری از زمان پخش برنامه نداده است. این برنامه شاید برای نوروز آماده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه