اخبار داغ

جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهید رحیم پور از زبان فرمانده سپاه امیدیه؛

ایوب رحیم پور چهارمین شهید مدافع حرم امیدیه

ایوب رحیم پور چهارمین شهید مدافع حرم امیدیه
پس از شهادت علیرضا قنواتی ، میلاد بدری و سید اصغر چرغندی ، ایوب رحیم پور چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه به خیل شهیدان پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امید نیوز، پس از شهادت علیرضا قنواتی ، میلاد بدری و سید اصغر چرغندی ، ایوب رحیم پور چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) شربت شیرین شهادت را نوشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امید نیوز، ,

 

,

پس از تشکیل ستاد استقبال مردمی از شهیدان شیرعلی و هادی نژاد در شهرستان آغاجاری ، در امیدیه نیز پس از وصول اطلاعات لازم از آخرین وضعیت انتقال پیکر این شهید به خوزستان این ستاد تشکیل شد.

,

 

,

سرگرد پاسدار علی شعبانی فرمانده سپاه امیدیه در خصوص جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهید رحیم پور اظهار کرد : امروز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان ورودی شهر استقبال از پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد و پس از آن پیکر مطهر به بیمارستان نفت انتقال پیدا خواهد کرد.

,

 

,

وی ادامه داد : روز دوشنبه راس ساعت 9 صبح مراسم باشکوه تشییع و وداع با پیکر شهید رحیم پور از ساختمان دفتر سپاه قدیم به سمت گلزر شهدای امیدیه صورت خواهد گرفت همچنین  در همین روز تدارک ناهار در مسجد جامع نیز دیده شده است.

,

 

,

گفتنی است شهید رحیم پور که از هفته های گذشته خبر شهادتش در فضای مجازی منتشر و تکذیب شده بود طی آخرین اخبار واصله از منابع آگاه در کشور سوریه بر اثر اصابت خمپاره در درگیری با گروهک های تروریستی به فیض عظیم شهادت نائل آمد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه