اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سازمان دهی 15 گردان امام حسین(ع) برای امداد رسانی / سوخت رسانی سپاه به ایستگاه گاز رامسر

سازمان دهی 15 گردان امام حسین(ع) برای امداد رسانی / سوخت رسانی سپاه به ایستگاه گاز رامسر
فرمانده سپاه کربلا ی مازندران با اشاره به سازماندهی گروهای امدادی بسیج گفت:15 گردان امام حسین(ع) لشکر25 کربلا و تیپ امامت در حال کمک رسانی به مردم آسیب دیده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،سردار سید محمد تقی شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه تمامی توان و مقدورات سپاه وبسیج در 48 ساعت گذشته در خدمت امداد رسانی به غرب مازندران است، گفت: سپاه از شب 11 بهمن به صورت جدی به منظور امداد رسانی وارد منطقه شد و عمده فعالیت های امدادی سپاه در شهرهای عباس آباد و تنکابن به دلیل شدت خسارت در این شهر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , بلاغ,

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به حوزه فعالیت های امدادی سپاه از شهرستان نور تا رامسر است،گفت:سپاه کربلا در حد مقدورات خود 35 دستگاه وانت کمک دار،4 دستگاه آمبولانس،5دستگاه لودر،یک دستگاه گریدر،یک دستگاه بولدوزر،یک دستگاه بیل مکانیکی ، یک دستگاه نانوایی سیار،یک دستگاه استریک 12 متری بهمراه وسایل کامل امداد و نجات،یک دستگاه کانکس مواد غذایی در ساعات اولیه به این شهرها فرستاده است.

,

وی افزود:سعی شد تا در ساعات اولیه مایحتاج ضروری مردم در منطقه از جمله کنسروجات ،آرد برای پخت نان، کیک و کلوچه و مواد غذایی خشک بار تهیه و ارسال شود.

,

شاهچراغی گفت: برای برقراری ارتباط در مناطقی که قطعی تلفن داشتیم دو دستگاه شیلتر مخابرات سپاه برای رله کردن ارتباطات بی سیم به منطقه اعزام شد.

,

فرمانده ارشد سپاه در مازندران با اشاره به سازماندهی گروهای امدادی بسیج گفت:15 گردان امام حسین(ع) لشکر25 کربلا و تیپ امامت،گردان های بیت المقدس و عاشورا و الزهرا(س) و حوزه و پایگاه های مقاومت و بسیج سازندگی استان و سایر معاونت های تخصصی سپاه کربلا و نواحی بصورت آماده باش در آمده اند و در حال کمک رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

,

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه تسهیل در امداد رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم بازگشایی هرچه سریعتر راه های ارتباطی شهرها و روستاها امکان پذیر است،سعی کردیم با پاکسازی جاده های اصلی و فرعی شهرستان های نوشهر،چالوس،عباس آباد،تنکابن و رامسر برای برقراری ارتباط آسانتر و دسترسی به دورترین نقاط آسیب دیده اقدامات خوبی انجام دهیم .

,

سردار شاهچراغی در ادامه افزود: خودروهای کمک دار سپاه برای کمک به ادارات برق،گاز،آب و بیمارستان ها،بخشداری و شهرداری های منطقه فرستاده شد .آمبولانس های سپاه نیز برای حمل و نقل مصدومین و بیماران و در یک مورد کمک به زایمان یک مادر در شهرستان تنکابن در حال خدمت رسانی است.

,

فرمانده سپاه کربلا سپاه کمک به در راه ماندگان و مصدومان این حادثه را از اولویت های امدادرسانی دانست و گفت: یک اکیپ 100 نفره در رامسر برای امداد رسانی ونجات مردمی که در خانه هایشان بخاطر ریزش سقف خانه محبوس هستند،سازماندهی شده و همچنین در شهرستان های دیگر به فراخور میزان شدت خسارت این گروه ها تشکیل شده است.

,

وی از جمله اقدامات بجای سپاه در امدادرسانی،سوخت گیری در ایستگاه گاز رامسر دانست و گفت:اقدامات خوبی از سوی دولت،سپاه و بسیج و حتی گروه های خودجوش مردمی در راستای رفع هرچه سریعتر مشکلات و گرفتاری ها در منطقه انجام شده است اما به دلیل حجم بالای خسارت این حادثه نیاز به امداد های فراستانی ضروری به نظر می رسد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه