اخبار داغ

انتقاد مراجع تقلید از جشنواره فیلم فجر

انتقاد مراجع تقلید از جشنواره فیلم فجر
دو تن از مراجع تقلید قم ضمن انتقاد از برگزاری جشنواره فیلم فجر تصریح کردند: این جشنواره خلاف جهت انقلاب و دهه فجر است و نباید این ایام را محدود به فیلم های کذایی کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جشنواره فیلم فجر را به نوعی سال نو سینمای ایران می دانند که از 12 لغایت 22 بهمن همزمان با دهه فجر انقلاب در تهران و برخی مراکز استان ها برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،,

امسال سی و دومین  جشنواره فیلم فجر با توجه به وقایع پیش آمده با حواشی زیادی در حال برگزاری است که گذشته از متن و موضوع و چند چون  فیلم های اکران شده رفتار و گفتار زننده و خارج از عرف  برخی از عوامل و بازیگران  این جشنواره باعث بالا گرفتن شدت انتقادهای {به جا} شده است؛ تا جایی که مراجع عظام تقلید نیز با توجه به حساسیت موضوع در این قضیه ورود کرده اند. در ادامه  به ارائه نظرات دو تن از مراجع عظام تقلید می پردازیم .

,

دهه پیروزی انقلاب را محدود به فیلم های کذایی نکنیم

,

آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج از فقه خود ضمن انتقاد از جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: بعضی‌ها آنچنان بر روی جشنواره‌های فیلم و تتائر فجر مانور می‌دهند که گویی این ایام مربوط به همین چیزهاست.

, ,

وی با بیان اینکه اگر همینطور پیش برویم در سال‌های بعد، جوانان دهه فجر را با جشنواره‌های فیلم و تئاتر می‌شناسند، تصریح کرد: این دهه نباید محدود به چنین فیلم‌های کذایی شود.

,

برخی از فیلم های جشنواره فجر برخلاف اصول و ارزش های انقلاب است

,

آیت الله نوری همدانی نیز امروز در قامت انتقاد از جشنواره فیلم فجر بر آمده و اظهار داشتند: به جای اینکه این جشنواره در راستای اهداف انقلاب حرکت کند بر خلاف آرمانهای حضرت امام(ره) و انقلاب در حرکت است.

, ,

وی برخی برنامه های جشنواره فجر را خلاف شریعت و مقررات اسلامی دانسته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه