اخبار داغ

حسین طلا خبر داد؛

سه‌شنبه؛ کیفیت وسایل نقلیه و فرآورده‌های نفتی در شورای شهر بررسی می‌شود

سه‌شنبه؛ کیفیت وسایل نقلیه و فرآورده‌های نفتی در شورای شهر بررسی می‌شود
نماینده مردم تهران از تشکیل جلسه‌ای در روز سه شنبه هفته جاری به منظور بررسی موضوع آلودگی هوای تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر با حضور نمایندگان و مسئولین تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار، بررسی کیفیت هوای تهران و اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا نشان می‌دهد، تهران در روزهای پایانی آذر ماه امسال شرایط نامطلوبی از نظر کیفیت هوا سپری کرده است و این روزها آلوده ترین روزهای سال جاری برای پایتخت محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار,

درباره آلودگی و ازبین‌بردن پدیده وارونگی اگرچه ارگان‌های مختلف از جمله وزارت نفت و شهرداری‌ها به‌خصوص شهرداری تهران و سازمان محیط زیست و سایر ارگان‌های ذی‌ربط از چند سال پیش تا به حال با تشکیل نشست‌ها و جلسات مختلف در برطرف‌کردن عوامل آلوده‌کننده محیط زیست در پایتخت و سایر کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها کوشیده‌اند اما تا به‌حال نتایج مطلوب و محسوسی به دست نیامده است.

,

 

,

, ,

 

,

حسین طلا نماینده تهران و عضو کمسیون اجتماعی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی"خبرنگار "از تشکیل جلسه‌ای در روز سه شنبه هفته جاری به منظور بررسی موضوع آلودگی هوای تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر با حضور نمایندگان تهران خبرداد.

,

دبیر شورای نمایندگان تهران در این جلسه از مدیر کل صنعت و معدن تهران به منظور پاسخگویی و گزارش در زمینه صنایع و کیفیت وسایل نقلیه و تاثیر آنها در آلودگی هوا و همچنین از حضور مدیر پخش فراورده‌های نفتی واستاندارد برای ارئه گزارش در زمینه کیفیت بنزین تولیدی خبر داد.

,

سخنگو شورای نمایندگان تهران همچنین از احتمال حضور مسئولان سازمان محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و شهرداری تهران در جلسه ظهر سه شنبه خبر داد.

,

عضوکمیسون اجتماعی مجلس، آلودگی هوا را یک موضوع بین دستگاهی خواند و گفت: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص مدیران شهر تهران برای حل این موضوع عزم خود را جزم کرده و اقدامات لازم انجام دهند تا بتوانیم به نتیجه مفید در این رابطه برسیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه