اخبار داغ

مدیریت هلال احمر در تنکابن ذوب شده است؟!

مدیریت هلال احمر در تنکابن ذوب شده است؟!
در برخی از مناطق تنکابن توزیع کنسروجات و خرمای تاریخ مصرف گذشته توسط هلال احمر با اعتراضات مردمی روبرو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ ،بعد از گذشت 7 روز از بحران برف در تنکابن و بازگشایی تمامی راه های شهری و روستایی ،شهرستان از حالت بحرانی خارج شده و زندگی مردم هم با توجه به حجم گسترده خسارت کم کم به روال عادی برگشته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از , بلاغ,

اکثر مردم و خانوارهایی که در محاصره برف بودند بیشتر درخواستشان از مسئولان بازگشایی راه های مسدود شده بود تا بتوانند به تهیه اقلام مورد نیاز خود بپردازند.

,

گرچه به دلیل قطعی 72 ساعته آب و برق مردم  نیاز مبرم به مواد غذایی داشتند اما آنچه که بعد از پشت سر گذاشتن بحران در تنکابن به چشم میخورد و در اذهان عمومی نیز تامل برانگیز است توزیع و پخش بی حساب و کتاب مواد غذایی شامل آب معدنی و نان بین مردمی است که نه تنها نیازی به این اقلام ندارند بلکه نان های توزیع شده را خوراک احشام خود می کنند.

,

گزارش ها حاکی از آن است که هلال احمر در تنکابن دست به توزیع حواله ای کیسه های آرد زده که شکایات خبازان شهرستان را در پی داشت.

,

در برخی از مناطق تنکابن نیز توزیع کنسروجات و خرمای تاریخ مصرف گذشته توسط هلال احمر با اعتراضات مردمی روبرو شده است.

,

یکی از شهروندان تنکابی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: هلال احمر بدون اطلاع قبلی به توزیع اقلام می پردازد و هرکسی مسیرش به منطقه ای که هلال احمر مستقر است،باشد می تواند آب و نانی تهیه کند.

, بلاغ,

این شهروند ادامه داد: اما در بعضی مناطق توزیع ناعادلانه مواد غذایی در زمان بحران باعث درگیری مردم با هم شد.

,

این شهروند آسیب دیده از برف،با بیان اینکه نظارتی بر توزیع اقلام در هلال احمر نیست اظهار داشت: همه موارد فوق ناشی از سوء مدیریت است .

,

وی تاکید کرد: زمانی که مردم نیاز به آب و نان داشتند هلال احمر به مناطقی که می بایست امدادرسانی کند،نیامد و بازدیدی نداشت.

,

این شهروند افزود: مردم در آن شرایط بحرانی فقط خواستار بازگشایی راه بودند حال که مسیرهای شهری و روستایی باز شده و مردم در تامین مایحتاج خود لااقل در شهر مشکلی ندارند بجز مردمی که در روستاهای دور دست هستند دلیل توزیع اینهمه اقلام مواد غذایی در مناطقی که هم آب دارند و هم نان چیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه