اخبار داغ

لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در بناب ۱۴ نفره شد+اسامی و گفتگو

لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در بناب ۱۴ نفره شد+اسامی و گفتگو
در آخرین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس؛ لیست نهایی کاندیداهای ثبت نامی در بناب به 14 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار انعکاس بناب، اسامی ثبت نام کنندگان به ترتیب از روز اول به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

۱- سیاوش جدی

,

۲-یعقوب امیر دلیر بناب

,

۳-حجت الاسلام محمد باقری بنابی

,

۴-قربانعلی حقیقت دوست

,

۵-رسول صدیقی

,

۶- آرش(بابک) افتخاری

,

۷- اکبر نقوی

,

۸-نادر اختگان

,

۹- سید محمد اجاقی

,

۱۰- موسی پاداشی

,

۱۱- محمد علی قائمی

,

۱۲- ضیاء اله اعزازی

,

۱۳- سید صادق منافی

,

۱۴- رسول اسکندری

,

پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به دور از جانبداری با کلیه داوطلبان ثبت نام شده گفتگویی را منتشر کرد و به دلیل عدم ارتباط با ردیف ۹، ۱۱ و ۱۳ فعلا تا این لحظه گفتگویی با این عزیزان صورت نگرفته است.

, پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به دور از جانبداری با کلیه داوطلبان ثبت نام شده گفتگویی را منتشر کرد و به دلیل عدم ارتباط با ردیف ۹، ۱۱ و ۱۳ فعلا تا این لحظه گفتگویی با این عزیزان صورت نگرفته است., پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به دور از جانبداری با کلیه داوطلبان ثبت نام شده گفتگویی را منتشر کرد و به دلیل عدم ارتباط با ردیف ۹، ۱۱ و ۱۳ فعلا تا این لحظه گفتگویی با این عزیزان صورت نگرفته است.,

سیاوش جدی اولین داوطلب ثبت نام کننده به نمایندگی مجلس دهم

, سیاوش جدی اولین داوطلب ثبت نام کننده به نمایندگی مجلس دهم ,

photo_2015-12-19_11-06-30

, photo_2015-12-19_11-06-30, photo_2015-12-19_11-06-30,

 

,

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در خصوص ثبت نام خود برای نمایندگی مجلس دهم، گفت: به دنبال درخواست مکرر اهالی شهرستان و استقبال آنها جهت ثبت نام دوره دهم مجلس شورای اسلامی اقدام عملی انجام یافت.

,

جدی افزود: با استعانت از خداوند متعال جهت پیشرفت و تعالی شهرستان بناب و در جهت پیگیری مشکلات مردم و جوانان گام های مثبت از قبیل تصویب قوانین و نظارت و مشارکت در وظایف ذاتی نمایندگی مجلس بصورت جدی تلاش خواهیم کرد.

,

این کاندیدای مجلس دهم در ادامه تاکید کرد: موج سوم توسعه شهرستان بناب سعی دارد در آینده با تعامل و همفکری و استفاده از تجربیات تمامی نمایندگان ادوار گذشته و مسئولین دلسوز شهرستان بصورت جهادی البته با همدلی و هم زبانی توام با شایستگی حرکت کند.

,
,

دکتر یعقوب امیر دلیر بناب دومین داوطلب نمایندگی مجلس در بناب

, دکتر یعقوب امیر دلیر بناب دومین داوطلب نمایندگی مجلس در بناب,

dajkpv7wgywm6pkbmii

, dajkpv7wgywm6pkbmii, dajkpv7wgywm6pkbmii,

دکتر امیر دلیر بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب هدف حضور خود در صحنه انتخابات مجلس دهم را خدمت صادقانه به مردم علی الخصوص جوانان عنوان کرد و گفت: به دور از هر گونه بد اخلاقی و تخلف تبلیغاتی، عوام فریبی، تخریب و تهممت، به عنوان یک جوان تحصیلکرده احساس ناخوشایندی از بعضی شرایط مجلس دارم.

,

وی در عی حال با بیان این که به قول حضرت امام(ره) مجلس باید خانه ملت باشد، عنوان کرد:حال که مجالی دست داده با توکل به خدا و تکیه بر غیرت و شور همراه با شعور همشهریانم با هدف ایجاد آینده ای بهتر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده ام و از اینکه تاریخ ساز خواهم شد خوشحالم.

,
,

حجت الاسلام محمد باقری بنابی سومین نفر ثبت نام کننده

, حجت الاسلام محمد باقری بنابی سومین نفر ثبت نام کننده,

photo_2015-12-19_13-27-36

, photo_2015-12-19_13-27-36, photo_2015-12-19_13-27-36,

نماینده فعلی شهرستان بناب در خصوص هدف حضورش در انتخابات مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: برای تکمیل و حل مشکلات منطقه ای و کشوری ضروری می دانم در انتخابات شرکت کنم.

,

وی هدف اصلی خود از ثبت نام برای نمایندگی مجلس خدمت به خلق الله عنوان کرد و گفت: در کنار آن برای تکمیل طرح های ملی، استانی و منطقه ای لازم است دوباره در صحنه انتخابات حضور یابم.

,

باقری بنابی تاکید کرد: به شدت پیگیر طرحهای جا مانده هستیم و به یاری خداوند و ائمه اطهار موفقیت خود را پیش بینی می کنم.

,
,

دکتر قربانعلی حقیقت دوست چهارمین نفر ثبت نام کننده

, دکتر قربانعلی حقیقت دوست چهارمین نفر ثبت نام کننده,

photo_2015-12-19_11-59-32

, photo_2015-12-19_11-59-32, photo_2015-12-19_11-59-32,

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، به هدف اصلی خود از ثبت نام برای نمایندگی مجلس دهم اشاره کرد و گفت: تلاش من این خواهد بود که یک زندگی شایسته برای همه فراهم کنیم.

,

حقیقت دوست در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه موقع ثبت نام چه احساسی داشتید؟، گفت: امروز بهترین لحظات زندگی خود را تجربه کردم.

,
,

پنجمین نفر/ دکتر رسول صدیقی هم به نمایندگی مجلس در بناب ثبت نام کرد

, پنجمین نفر/ دکتر رسول صدیقی هم به نمایندگی مجلس در بناب ثبت نام کرد,

image225818

, image225818, image225818,

دکتر رسول صدیقی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به هدف حضورش در صحنه انتخابات امسال، گفت: هدف بنده ادامه راهی است که بنده شروع کردم و باعث شکوفایی بناب عزیز شد و متاسفانه هم اکنون خیلی از طرحهها حذف و یا متوقف و حتی پس رفت پیدا کرده است.

,

وی در خصوص احساس خود در موقع ثبت نام گفت: موقع ثبت نام احساس بنده سنگینی این مسئولیت بزرگ بود که بخاطرش باید ایثار دیگری بکنم و دست از آرامشی که الان دارم بکشم.

,

این نماینده اسبق بناب در ادامه خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی رکورد جدیدی مردم بناب رقم خواهد زد زیرا کاندیداها با سلایق مختلف حضور دارند و اگر انتخابات سالم و بدون حاشیه باشد با اختلاف بسیار زیادی بنده با عنایت حق تعالی پیروز خواهم بود.

,

وی در خاتمه افزود: برای همه شما در انعکاس بناب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم انعکاس بناب بدون جانبداری مطالب انتخابات را تحلیل کند و با تخریب ها مبارزه کند، البته من فرصتی نداشته ام که مطالب شما را ببینم ولی در مواردی که شنیده ام بسیار گله مندم.

,
,

آرش(بابک) افتخاری ششمین نفر ثبت نام کننده

, آرش(بابک) افتخاری ششمین نفر ثبت نام کننده,

۱۲وی در گفتگو با خبرنگاار انعکاس بناب هدف از ثبت نام خود را وظیفه قانونی، شهروندی و شرعی خود دانست و گفت: این احساس وظیفه ما را به ثبت نام در انتخابات مجلس دهم وادار کرد.

, ۱۲, ۱۲,

افتخاری هدف دیگر خود را در کنار مردم بودن اعلاک کرد و افزود: ما از خود این ملت هستیم و قصد داریم به عنوان نماینده و وکیل مردم، حرف آنها را به مسئولان برسانیم.

,

وی در خصوص احساس خود در هنگام ثبت نام گفت: احساس غرور میکنم و برای خودم افتخار می کنم و چنان با علاقه به سوی این کار شتابزده می روم مانند آنکه می گویند می افتی دندانت می شکند! یعنی آنقدر از ثبت نام خود لذت بردم، احساس فخر می کنم.

,

گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به دور از جانبداری خاص کلیه ثبت نام های مجلس دهم در شهرستان بناب را جهت اطلاع رسانی به مردم عزیز بناب، با گفتگوی خبری پوشش خواهد داد.

,
,

اکبر نقوی هفتمین نفر ثبت نام کننده

, اکبر نقوی هفتمین نفر ثبت نام کننده,

photo_2015-12-23_18-26-02

, photo_2015-12-23_18-26-02, photo_2015-12-23_18-26-02,

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب هدف از حضور خود در صحنه انتخابات را عشق و علاقه ی درونی خدمت به همشهریان و کشور دانست و گفت: ایفای نقش موثر در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصویب قوانین مناسب برای بهبود وضع معیشتی مردم بزرگوارم و قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون اساسی و دفاع از حقوق به حقه مردم اهداف دیگر من برای ثبت نام نمایندگی مجلس است.

,

اکبر نقوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد مراغه و دانشجوی دکترای پردیس دانشگاه البرز بوده و هم اکنون با بیش از ۲۴ سال تجربه اداری و مالی در سازمان تامین اجتماعی  مشغول فعالیت هستند.
وی سابقه کاندیداتوری در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی از بناب  را با کسب ۲۲۱۱ رای  در کارنامه انتخاباتی خود دارا می باشند.

,
,
,

نادر اختگان هشتمین نفر ثبت نام کننده

, نادر اختگان هشتمین نفر ثبت نام کننده,

Untitled-1دکتر نادر اختگان در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب هدف از ثبت نام خود در انتخابات مجلس دهم را برداشتن مشکلات کشوری و منطقه ای علی الخصوص شهرستان بناب و حومه از سر راه، عنوان کرد و گفت: بنده مسائل و مشکلات را طی مدت طولانی بررسی وآسیب شناسی کردم و امروز می خواهم با ورود به صحنه انتخابات با کمک وهمکاری مسئولین کارآمد و متعهد به نظام و رهبری جمهوری اسلامی در برطرف شدن این مشکلات قدم بردارم و در خدمت همشهریان خود باشم.

, Untitled-1, Untitled-1,

وی با بیان اینکه نمایندگان قبلی شهرستان که از قبل زحمات  زیادی کشیده اند و برخی از مشکلات هنوز باقیست، افزود: برای مشکلات باقی مانده شهرستان راه حل هایی را طراحی کرده ام.

,

اختگان از احساس خود در هنگام ثبت نام گفت: احساس تکلیف می کنم و از ته قلب مسئولیت سنگین خود در هنگام ثبت نام را به عینه در وجودم درک کردم.

,
,

سید محمد اوجاقی نهمین نفر ثبت نام کننده

, سید محمد اوجاقی نهمین نفر ثبت نام کننده,

تا این لحظه گفتگویی با این کاندیدا صورت نگرفته است.

,
,

گفتگو با نفر دهم موسی پاداشی

, گفتگو با نفر دهم موسی پاداشی,

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در پاسخ به سوال " هدف شما از ثبت نام برای انتخابات مجلس چیست؟" گفت: ارتقای توان، تحرک و نشاط اجتماعی و استفاده از فرصتها و ابزارهای قانونی این مسئولیت خطیر در کسرت نمایندگی برای برجسته تر کردن تراز اقتصادی، اجتماعی و معنوی ملت شهرستان بناب، هدف اصلی من است.

,

پاداشی احساس موثر بودن و مسئولیت در انجام هدف را تنها احساس خود در هنگام ثبت نام برای کرسی نمایندگی مجلس عنوان کرد.

, احساس موثر بودن و مسئولیت در انجام هدف,

گفتنی است موسی پاداشی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش تحول، کارشناسی علوم اجتکاعی دانشگاه تبریز و هم اکنون دانشجوی ارشد پژوهشگری دانشگاه آشتیان دانشگاه اراک و دانشجوی ترم آخر در رشته حقوق از دانشگاه آزاد واحد بناب می باشد.

,

وی متولد میاندواب از روستای آغداش بوده و ساکن شهرستان بناب می باشد و در حال حاضر کارمند اداره بنادر و دریانوردی دریاچه ارومیه هستند.

,
,

محمد علی قائمی یازدهمین نفر ثبت نام کننده

, محمد علی قائمی یازدهمین نفر ثبت نام کننده,

هنور گفتگویی با این کاندیدا صورت نگرفته است

,

http://enekasbonab.ir/wp-content/uploads/2015/12/24587.jpg

, http://enekasbonab.ir/wp-content/uploads/2015/12/24587.jpg,

محمد علی قائمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران است و سابقه معاونت نظارت دفتر برنامه ریزی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد.

,
,

گفتگو با نفر دوازدهم ضیا اله اعزازی

, گفتگو با نفر دوازدهم ضیا اله اعزازی,

۰۰۰۰-Medium

, ۰۰۰۰-Medium, ۰۰۰۰-Medium,

ضیااله اعزازی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: با یاری خداوند متعال و با توجه به استقبال مردم فهیم شهرستان بناب تصمیم به ثبت نام کردم.

,

وی در پاسخ به خبرنگار انعکاس بناب مبنی بر اینکه چرا در روز اخر اقدام به ثبت نام کردید؟، گفت: بایستی باقشرهای مختلف مشورت میکردم دراین راستا با نخبگان اعم از نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دیدار و گفتگو کردم و نهایتا صلاح این شد که ثبت نام کنیم.

,

نماینده سابق بناب در ادامه گفت: بنابراین ازهمه اقشار مختلف که در جهت تقویت حقیر در تصمیم گیری مرا یاری و در ثبت نام بنده حقیر را همراهی نمودند، تقدیر و تشکر مینمایم. ازخداوند متعال برای رهبرعزیزمان و مردم فهیم ایران اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

,
,

سید محمد منافی سیزدهمین ثبت نام کننده

, سید محمد منافی سیزدهمین ثبت نام کننده,

تا این لحظه گفتگویی با این کاندیدا صورت نگرفته است

,
,

گفتگو با نفر چهاردهم رسول اسکندری

, گفتگو با نفر چهاردهم رسول اسکندری,

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب گفت: با توکل بر خداوند بی همتا و استعانت از ولی عصر(عج) و با دعای خیر مقام معظم رهبری مدظله عالی و دعای خیر پدر و مادرم و با در آمیختن دو عنصر علم و اخلاق و با یک برنامه ریزی دقیق، به کمک انرژی سرشار و تخصص به روز جوانان و تجربیات گرانبهای بزرگان و گذشتگان، در جهت تحقق عدالت اجتماعی و تسهیل روند اداره امور شهری و توسعه همه جانبه شهر بناب وارد صحنه انتخابات میشوم.

,

اسکندری در عین حال افزود: کمک به کاهش معضل بزرگ بیکاری و به خاطر وجود مردم علم دوست، بافرهنگ، مومن و متدین بناب در جهت گسترش فرهنگ صداقت و اخلاق و حل مسائل و مشکلات موجود و مطالبات همشهریان عزیزم خود را کاندیدا نموده و در این راه با شفاعت شهدای هشت سال دفاع مقدس، مجدانه و با همدلی و همزبانی و اتحاد، از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

,

وی متولد ۱۳۶۳ دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک و ساکن شهرستان بناب می باشد.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه