اخبار داغ

نقوی حسینی در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور در خصوص نقض برجام توسط آمریکا/ مصوبات اخیر آمریکا نقض صریح بند‌های برجام است

نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور در خصوص نقض برجام توسط آمریکا/ مصوبات اخیر آمریکا نقض صریح بند‌های برجام است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بودجه ویژه کنگره آمریکا برای براندازی نرم در ایران گفت: آمریکایی‌ها 35 سال است که با استفاده از ابزارهای گوناگون مثل حمله نظامی، کودتا، فتنه، انقلاب‌های رنگی، مذاکره و برجام به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.
[

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بودجه ویژه کنگره آمریکا برای براندازی نرم در ایران گفت: آمریکایی‌ها 35 سال است که با استفاده از ابزارهای گوناگون مثل حمله نظامی، کودتا، فتنه، انقلاب‌های رنگی، مذاکره و برجام به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بودجه ویژه کنگره آمریکا برای براندازی نرم در ایران,

وی افزود: بعضی در داخل کشور در خواب غفلت هستند و سرشان را مثل کبک در برف کرده‌اند و نمی‌خواهند قبول کنند که آمریکایی‌ها دولت عهدشکنی هستند و به عهد خودشان وفا نمی‌کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید به اینکه آمریکا هیچ‌گاه استراتژی براندازی نظام جمهوری اسلامی را کنار نخواهد گذاشت عنوان کرد: امروز و بعد از توافق هسته‌ای، آمریکایی‌ها خیالشان از موضوع هسته‌ای ایران راحت شده و به دنبال اجرای سایر برنامه‌های خودشان برعلیه کشور ما هستند.

,

نقوی حسینی با اشاره به مصوبات اخیر کنگره آمریکا اظهارداشت: دولت باید با چشم باز با استراتژی براندازی نرم آمریکا برخورد کند و آن را باور داشته باشد تا به خواب غفلت نرود و بتواند موضع صحیحی در مقابل عهدشکنی‌های آمریکا بگیرد.

,

وی گفت: مصوبات اخیر آمریکا نقض صریح بند‌های برجام است و باید اجرای برجام متوقف شود، ولی متاسفانه دولت نه‌تنها برجام را اجرا می‌کند بلکه بند‌هایی را اجرایی ‌می‌کند که یک طرفه است و درصورت بدعهدی آمریکایی‌ها ضررهای جبران ناپذیری متوجه کشور ما می‌شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مسئله نقض برجام توسط آمریکا و لزوم توقف اجرای برجام، در کمیسیون امنیت ملی مطرح شده و نمایندگان طی نامه‌ای این موضوع را به رئیس جمهور یادآوری کرده‌اند اظهار داشت: پاسخ‌های دولت‌مردان دولت یازدهم، پاسخ‌‌های انفعالی است و هیچ‌کدام از آن‌ها پاسخی قاطع به سوالات نمایندگان نمی‌دهند و با پاسخ‌هایی در لفافه اصطلاحات دیپلماتیک بی‌مصرف مطرح می‌‌شود که این‌ها شان دولت جمهوری اسلامی نیست.

,

انتهای پیام/نج

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه