اخبار داغ

در گفت‌و‌گو با دانا:

وزیر سابق ارشاد دعوت احمدی‌نژاد از وزرای سابق را تایید کرد

وزیر سابق ارشاد دعوت احمدی‌نژاد از وزرای سابق را تایید کرد
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درپاسخ به سوالی در خصوص جلسات وزرای دولت نهم و دهم با محمود احمدی نژاد اظهار داشت: جلساتی که آقای احمدی نژاد ترتیب می‌دهد برای جمع شدن همکاران و دوستان قدیمی دور یکدیگر است و موضوع خاصی نیست.
[

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، درپاسخ به سوالی در خصوص جلسات وزرای دولت نهم و دهم با محمود احمدی نژاد اظهار داشت: جلساتی که آقای احمدی نژاد ترتیب می‌دهد برای جمع شدن همکاران و دوستان قدیمی دور یکدیگر است و موضوع خاصی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: همه وزرای دولت گذشته به این جلسات دعوت شدند و هرچند وقت یکبار این جلسات برگزار می‌شود و همکاران سابق دورهم جمع می‌شوند و چیز غیر عادی و غیر معمولی نیست.

,

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا در رابطه با اینکه گفته شده برخی از وزرا از جمله خود شما به دلیل حضور اسفندیار رحیم مشایی حاضر به شرکت در این جلسات نشدید، عنوان کرد: این مسائل اهمیت چندانی ندارد و بهتر است به این موضوعات ورود پیدا نکنیم و به مسائل مهم و اصلی روز بپردازیم.

,

پیش از این شبکه اطلاع رسانی دانا خبری را مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان بعد از نقل مکان از ساختمان لادن به ساختمانی در محله جنت آباد تماس هایی را برخی از وزرا و مسئولان دولت سابق داشته و در این تماس ها از مسئولین و وزرای دولت گذشته خواسته تا در جلساتی که ترتیب می دهد حضور داشته باشند، منتشر کرده بود.

,

البته گفته شده بود برخی از وزرا و مسئولین دولت گذشته، دعوت احمدی نژاد را پذیرفته اند و آمادگی خود را برای حضور در این جلسات اعلام کرده اند اما برخی دیگر از این افراد به دلیل حضور اسفندیار رحیم مشایی در این جلسات و ارتباط نزدیک وی با احمدی نژاد حاضر به شرکت در این جلسات نشدند.

,

این افراد شرط حضور خود را عدم حضور مشایی عنوان کرده و این موضوع را از طریق زریبافان به احمدی نژاد اعلام کرده بودند و بر این موضوع تاکید داشتند که تنها در صورت عدم حضور اسفندیار رحیم مشایی، حاضر به شرکت در این جلسات هستند.

,

البته  احمدی نژاد نیز با این درخواست موافقت نکرده؛ شنیده‌ها حکایت از این دارد که احمدی نژاد در پاسخ به زریبافان گفته که من حاضر به حذف مشایی نیستم حتی اگر هیچ کدامتان در این جلسات حضور پیدا نکنید.

,

زریبافان، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، دانشجو وزیر علوم، مصلحی وزیر اطلاعات، قاسمی وزیر نفت و بختیاری وزیردادگستری دولت احمدی نژاد از جمله افرادی بودند که به دلیل حضور مشایی در این جلسات حاضر به شرکت در جلساتی که احمدی نژاد ترتیب داده‌است، نشده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه