اخبار داغ

حمله جدید استقلالی ها به داور پرسپولیسی به خاطر مجیدی

حمله جدید استقلالی ها به داور پرسپولیسی به خاطر مجیدی
داور معتبر و بین المللی فوتبال مشورمان در دوران بازیگری شماره 7 استقلال دو بار او را اخراج کرد تا این روزها به خاطر یک جمله، تحت فشار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا فغانی داور مطرح ایران که اخیرا فینال جام باشگاه های جهان را بین بارسا و ریورپلاته سوت زد، در مصاحبه ای گفت در گذشته پرسپولیسی دو آتیشه بوده و بعد از شروع داوری، دیگر از این تیم طرفداری نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اظهارات او در روزهایی که هنوز داوری می کند، بازخورد زیادی در رسانه ها و البته فضای مجازی داشت و به شکلی که هواداران استقلال سریعا علیه او موضع گرفتند.

,

 

,

این روزها اگر هر کسی حرف ساده ای هم بزند، در فضای مجازی آدم هایی هستند که علیه او موضع بگیرند و بلوایی به راه بیاندازد، چه رسد به اینکه یک داور مطرح، پرده از پرسپولیسی بودن خود بردارد.

,

 

,

بدتر اینکه، همین داور در قضاوت های خود دو بار فرهاد مجیدی را اخراج کرده و حتی یک بار ستاره سابق استقلالی ها گفته بود: «بعد از اخراج یا باید خودم را می زدم و یا داور را که ترجیح دادم خودم را بزنم!»

,

 

,

در آن مسابقه اتفاق عجیبی افتاد و پس از برخورد برهانی با مدافع صبا، داور به اشتباه به فرهاد مجیدی کارت زرد داد و او را اخراج کرد!

,

 

,

فغانی یک بار دیگر هم با کارت قرمز خود مجیدی را اخراج کرد و این مسئله باعث شد تا استقلالی ها بگویند او با شماره 7 مشکل دارد.

,

 

,

اتفاقا بعد از آنکه فغانی اعلام کرد قبلا پرسپولیسی بوده، هواداران استقلال در فضای مجازی روی این موضوع مانور می کردند که حالا مشخص شد چرا او با فرهاد زیاد در زمین بازی خوب نبود.

,

خبرانلاین

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه