اخبار داغ

حجت الاسلام پناهیان در گفت‌وگو با دانا:

نقش سرویس‌های آمریکایی و اسرائیلی در اعدام شیخ نمر/ مردم نباید منتظر واکنش دستگاه دیپلماسی باشند/ دستگاه دیپلماسی در موضوع استکبارستیزی کوتاهی کرده است

نقش سرویس‌های آمریکایی و اسرائیلی در اعدام شیخ نمر/ مردم نباید منتظر واکنش دستگاه دیپلماسی باشند/ دستگاه دیپلماسی در موضوع استکبارستیزی کوتاهی کرده است
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعودی گفت: اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان، چیزی فراتر از روابط دیپلماتیک بین ایران و عریستان است و با هدایت‌های پشت‌پرده سرویس‌های آمریکایی و اسرائیلی صورت گرفته است.
[

حجت الاسلام احمد پناهیان درگفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعودی گفت: اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان، چیزی فراتر از روابط دیپلماتیک بین ایران و عریستان است و با هدایت‌های پشت‌پرده سرویس‌های آمریکایی و اسرائیلی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دولت عربستان با اعدام شیخ نمر، ضعف خودش را در میدان نبرد و مبارزه نشان داد افزود: انتظار ما از دستگاه دیپلماسی و دولت این بود که خیلی جدی‌تر در این موضوع و نه‌تنها در این موضوع بلکه به طور کلی در دفاع از شیعیان عالم وارد عمل شود.

,

مدیر موسسه فرهنگی راه فخر الائمه اظهار داشت: با وجود شرایط بحرانی در منطقه، ما در صحبت‌های رئیس جمهور اصلا چهره‌ی استکبار ستیزی را حس نمی‌کنیم و نمی‌بینیم، دستگاه دیپلماسی ما از روز اول مامور به این بوده که سیاست تعاملی ضد نظام استکباری را دنبال کند اما متاسفانه در این دولت، این سیاست تبدیل به سیاست تعاملی و معامله و توافق با نظام سلطه شده است.

,

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه مردم نباید منتظر واکنش دستگاه دیپلماسی باشند عنوان کرد: اگر مردم منتظر واکنش دستگاه دیپلماسی باشند و سکوت کنند قطعا در جنایت‌هایی که به امت اسلامی می‌شود شریک خواهند بود.

,

وی با تاکید بر اینکه آحاد مردم نباید در مقابل این جنایات سکوت کنند گفت: در اینکه دستگاه دیپلماسی در موضوع استکبارستیزی کوتاهی کرده است شکی نیست ولی ما نباید منتظر شویم تا دولت واکنش نشان بدهد و الان وقت آن است که مجموعه‌های مردم نهاد به میدان بیایند و برای گرفتن انتقام جنایات صورت گرفته به رهبر انقلاب اعلام آمادگی کنند.

,

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه عربستان هیچکاره است و در واقع نوکر دربست آمریکا و اسرائیل است گفت: اگر امروز استکبار جهانی واکنش مردم ایران را نبیند، قطعا شهید بعدی زکزاکی خواهد بود.

,

انتهای پیام/نج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه