اخبار داغ

آیت الله کعبی در گفت‌وگو با دانا:

اعدام شیخ نمر خطای استراتژیک دولت سعودی است/ گسترش شیعه‌هراسی دشمنان تشیع نتیجه عکس خواهد داد/ این اقدام نشان از جهل، نادانی و کینه‌توزی سران این دولت دارد

اعدام شیخ نمر خطای استراتژیک دولت سعودی است/ گسترش شیعه‌هراسی دشمنان تشیع نتیجه عکس خواهد داد/ این اقدام نشان از جهل، نادانی و کینه‌توزی سران این دولت دارد
عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعوی گفت: شیخ مجاهد، انقلابی، ضد استبداد و ضد استعمار با شهادت به آرزوی خود رسید ولی این یک فاجعه بزرگی برای جهان اسلام و امت اسلامی است.
[

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعوی اظهار داشت: شیخ مجاهد، انقلابی، ضد استبداد و ضد استعمار با شهادت به آرزوی خود رسید ولی این یک فاجعه بزرگی برای جهان اسلام و امت اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آل سعود بسترساز فتنه و فتنه‌گری در سطح امت اسلامی است و اعدام شیخ نمر خطای استراتژیک دولت سعودی است که نشان از جهل، نادانی و کینه‌توزی سران این دولت دارد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون شیخ نمر سینه‌ی رژیم آمریکایی، صهیونیستی آل‌سعود را شکاف خواهد داد عنوان کرد: شهادت شیخ نمر نقطه‌ی عطفی در تحولات منطقه خواهد بود و گسترش شیعه‌هراسی دشمنان تشیع نتیجه عکس خواهد داد و آل سعود بیش از پیش در میان امت اسلامی منزوی خواهد شد.

,

آیت الله کعبی گفت: از سازمان‌های مدعی حقوق بشر، رژیم‌های منافق و اربابان آن‌ها که آمریکا و اسرائیل هستند هیچ انتظاری نیست چرا که آمریکا و صهیونیست عامر و دستور دهنده و سازمان‌های مدعی حقوق بشر با سکوت مجریان این جنایت هستند.

,

وی تاکید کرد: متکفران، عالمان و آحاد جامعه اسلامی باید واکنش جدی نسبت به این جنایات رژیم آل‌سعود نشان بدهند.

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه