اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

شیخ نمر فریاد عدالت خواهی و ندای حریت بود/ جنایات آل سعود نشان از خلق وخوی داعشی این رژیم دارد

شیخ نمر فریاد عدالت خواهی و ندای حریت بود/ جنایات آل سعود نشان از خلق وخوی داعشی این رژیم دارد
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسی جنایات آن را در خصوص شهادت زائران بیت الله الحرام را از یاد نخواهد برد واعدام شیخ نمر توسط این رژیم منحوس نشان از خلق و خوی داعشی سفاک عربستان سعودی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ناب نیوز صبح امروز طلاب و روحانیون استان کرمان در واکنش به اعدام شیخ نمر توسط رژیم منحوس آل سعود، در مقابل دفتر سازمان ملل کرمان تجمع کردند و شعار مرگ بر آل سعود سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز , ناب نیوز,

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: اتفاقاتی که رژیم آل سعود برای جهان اسلام رقم زد تحقق وعده خداوند است، آل سعود یقیناً به سرنوشت قوم یهود دچار خواهد شد چرا که این آل خیانت از زمانی که اظهار وجود علنی در جهان اسلام کردند جز همراهی با دشمنان اسلام ورسول قدمی دیگر برنداشته اند و قلمی نزده اند.

,

آل سعود با شهادت علامه شیخ نمر به اهداف الهی و مکتب اهل بیت سرعت بخشیدند

, آل سعود با شهادت علامه شیخ نمر به اهداف الهی و مکتب اهل بیت سرعت بخشیدند,

وی افزود: دستان آلوده آل سعود به خون انسان های مؤمن و مسلمان و هزاران عالم اهل سنت و شیعه آغشته است، دستان این رژیم آغشته به خون میلیون ها انسان در جهان اسلام است، آل سعود بداند که شبکه سفیانی تربیت شده به زودی زمین گیر خواهد شد و بداند رژیم سفاک خون آشام به اتمام خواهد رسید.

,

حجت الاسلام محسن زاده عنوان کرد: آل سعود با شهادت علامه شهید شیخ نمر به اهداف الهی و مکتب اهل بیت سرعت بخشیدند و زمینه را برای فساد خود فراهم آوردند.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  بیان کرد: در جمع شما روحانیون که با اعتراض خودتان به جوامع بین الملل از به شهادت رسیدن این علامه فرهیخته اعلام می دارید هرچند که ما معتقدیم سازمان ملل همانند این نمایندگی که از درو دیوارش صدای حق از خود بیرون نمی آورد،سکوت کرده اما تکلیفمان این است از مظلوم دفاع و به مبارزه با ظالمان بپردازیم.

,

رژیم عربستان انتقام زمین گیر شدن خود در سوریه را از شیخ نمر می گیرد

, رژیم عربستان انتقام زمین گیر شدن خود در سوریه را از شیخ نمر می گیرد,

وی در خصوص زندگی این شهید اظهار کرد: شیخ نمر در سن 58 سالگی به شهادت رسیده، سر مبارکش از تن جدا شد و پیکر عزیزش را به صلیب کشیده اند،  وی در سال 1379 هجری قمری در شهر العوامیه به دنیا آمده و تحصیلات دینی خود را در حوزه علمیه این شهر آغاز کرد و پس از آن به ایران اسلامی آمد و در حوزه علمیه قائم آل محمد (ع) در تهران سطوح حوزوی خود را به پایان رسانید و سپس برای درس خارج و گذراندن دوره اجتهاد وارد حوزه علمیه قم شد و در این حوزه به شهادت مراجع عظیم شیعه به درجه ومقام اجتهاد دست یافت و برای هدایت مسلمانان راهی سرزمین سوریه شد و در این کشور نیز حوزه ای به نام مولا امام زمان (عج) تاسیس کرد و به تدریس علوم دینیپرداخت و طلاب بسیاری را در این سرزمین تربیت کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده با بیان اینکه امروز رژیم آل سعود در سرزمین سوریه زمین گیر شده است و این انتقام را از علامه شهید می گیرد،اذعان کرد: این سرزمین هسته های مقاومت بسیج و گروه های عظیم بسیجی را تشکیل داده و در مقابل نیروهای سفاک آل سعود ایستاده اند .

,

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: این علامه شهید پس از سرزمین سوریه حامی وطن خود شد و در آنجا نیز حوزه علمیه آل امام قائم را تاسیس کرد.

,

شیخ نمر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم و تحت ستم عربستان بود

, شیخ نمر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم و تحت ستم عربستان بود,

وی  اظهار کرد: مگر شیخ نمر در سرزمین اسلام چه می گفت که آل سعود تحمل این عالم ربانی را نداشته؟ شیخ نمر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم و تحت ستم عربستان بود. فریادهایی که در سینه های آنها حبس شده از زبان این علامه شهید اوج می گرفت و به آسمان می رسید و آزادی خواهان سرزمین حجاز را برای آزادی سرزمینشان از یوغ فرقه انگلیسی تربیت می کرد، فرقه ای که در برنامه اش از رژیم منحوس صهیونیستی می گرفت و نوکر آمریکای پلید است و منویات شیطان را انجام می دهد.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: این شیخ فریاد عدالت خواهی بود و ندای او آزادی و حریت برای این مردم مظلوم و تحت ستم بود.

,

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم چرایی شهادت این عالم عظیم الشأن را بگوییم به این دلیل است که رژیم منحوس آل سعود برنامه های خود را عقیم می بیند، سیاست های داخلی و خارجی این کشور به شکل مفتضحانه ای شکست خورده و امروز آبرویی برای این رژیم در سراسر جهان اسلام باقی نمانده است.

,

آل سعود به خوبی می داند در جهان اسلام جز به تنفر و زشتی از او یاد نمی شود

, آل سعود به خوبی می داند در جهان اسلام جز به تنفر و زشتی از او یاد نمی شود,

حجت الاسلام محسن زاده افزود: تروریست تکفیری در جهان اسلام که در لبنان و سوریه و عراق و ... می بینیم، دست پرورده این رژیم سفاک هستند و ناکارامدی این رژیم در عرصه جهانی کار را به اینجا می رساند که او را از زندگی دنیوی حذف می کنند اما همانگونه که جریان بنی امیه از صدر اسلام تا کنون از نظر مسلمانان پلید است واز شیعه اموی به عنوان جریان تنفر یادآوری می کند، آل سعود به خوبی می داند به جز زشتی و تنفر از او یاد نمی شود.

,

وی گفت: رژیمی که از ابتدا همه ذلت بوده است و حمایت از تروریست و تکفری ها از عمده ترین کارهای این رژیم سفاک است می باشد،  جنایات آل سعود در مقابل این شهادت اولین و آخرین جنایت نیست همانگونه که دست این رژیم منحوس به خون هزاران نفر آلوده شد که آخرین آن آلوده شدن به خون هزاران شهید در منا بود.

,

جنایات  عربستان در شهادت زائران بیت الله الحرام و اعدام شیخ نمر نشان از خلق وخوی داعشی آل سعود دارد

, جنایات  عربستان در شهادت زائران بیت الله الحرام و اعدام شیخ نمر نشان از خلق وخوی داعشی آل سعود دارد,

حجت الاسلم محسن زاده تاکید کرد: کسی جنایات آن را در خصوص شهادت زائران بیت الله الحرام را از یاد نخواهد برد واعدام شیخ نمر توسط این رژیم منحوس نشان از خلق و خوی داعشی سفاک عربستان سعودی دارد، اقدام ددمنشانه قرون وسطایی و صهیونیستی که از بنیان تفکر تکفیری این خاندان کفتارصفت مورد حمایت آمریکای جنایت کار، بر می خیزد.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  در ادامه ابراز کرد: رژیم صهیونیست صفت آل سعود که با هدف شکاف بین صفوف مسلمانان وراه اداختن جنگ بین شیعه و سنی به شهادت علامه کبیر آیت الله نمر باقر النمر روی آورده است اما باید بداند خون مطهر این شهید بزرگوار در رگ های مسلمانان عالم و مسلمانان سرزمین عربستان به ویژه شیعیان و اهل سنت مؤمن به زودی از آستین بیرون خواهد آمد و به زودی بنیاد این رژیم را از ریشه برخواهد کند.

,

اعدام شیخ نمر نشانه دهن کجی آل سعود به مسلمانان جهان دانست

, اعدام شیخ نمر نشانه دهن کجی آل سعود به مسلمانان جهان دانست,

وی اعدام شیخ نمر نشانه دهن کجی به مسلمانان جهان دانست که آل سعود باید به زودی تاوان سختی به جهت شهادت علامه شهید بپردازد و تصریح کرد: عربستان و همه کشورهای جهان و تمام جریاناتی که از جریان سلفی- تکفیری و داعشی- وهابی عربستان حمایت می کنند منتظر باشند به زودی بارش سجیل بر کاخ های آنان فروخواهد بارید و این رژیم با اعدام شیخ نمر راه سقوط خود را هموار کرده است.

,

حجت الاسلام محسن زاده اظهار کرد: او به خوبی می داند بنیاد آل سعود توسط پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت برچیده می شود آنگونه که اهل بیت برای ما بیان کرده اند لشکریان مشرقی امام زمان و سربازان ایرانی امام عصر به زودی برکاخ های سراسر ظلم رژیم سعودی فرو خواهند آمد لذا خود را از جهت معنوی و نظامی آماده کنید برای صبح جمعه ای که ندای مولایمان بقیه الله در کنار خانه خدا در مکه مکرمه بلند شود که انا بقیه الله و بقیه الله خیر لکم ان کنتم مؤمنین.ای انسان های مؤمن غمگین نباشید وبرهمین اساس به جهان تشیع و خانواده شهید شیخ نمر تبریک می گوییم.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: خون این شهید بزرگوار به فروپاشی آل سعود سرعت می بخشد و به زمینه سازی ظهور کمک می دهد و این وعده حتمی خداوند است.

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه