اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مسیرهای راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن در این استان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، به نقل از سبلانه، حجت‌ الاسلام ولی نظرپور در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل و شهرهای دیگر این استان از ساعت 10 صبح از مقابل مساجد و میدان‌های اصلی شهر آغاز می شود و راهپیمایان پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی در میادین اصلی تجمع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سبلانه,

وی افزود: در شهر اردبیل آقایان از ایستگاه سرعین و خانم ها نیز از میدان شریعتی به سمت میدان مصلای این شهر حرکت می‌ کنند تا ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن،  با آرمانهای والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

,

به گفته نظرپور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فردا در جمع راهپیمایان اردبیلی در خصوص دستاورد های نهضت انقلاب اسلامی، تهدیدها و توطئه‌های دشمن سخنرانی خواهد کرد.

,

 برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، توزیع پرچم‌های رنگین و بادکنک‌های مختلف در بین کودکان و نوجوانان، توجه به تنوع رنگ‌های شاد و مسرت‌بخش در مسیرهای راهپیمایی، به اهتزاز درآمدن بزرگترین پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهپیمایی و برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی تجلی حضور برای ثبت بهترین خاطرات و جلوه‌هایی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌هایی است که در این یوم‌الله عزیز و گرانقدر تدارک دیده شده است.

,

به گزارش سبلانه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان اردبیل  همچنین با صدور بیانیه ای 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی استان تبریک گفته و آورده است: یکبار دیگر حضور میلیونی آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پیمان ناگسستنی ملت با انقلاب، رهبری و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود.

,

همچنین ادارات، نهادها و تشکل های مختلف استان با صدور بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند در راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوهی خواهند داشت.

,

ادارات کل آموزش و پرورش، دادگستری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ثبت احوال، امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، دامپزشکی، تامین اجتماعی، سپاه حضرت عباس (ع)، فرماندهی انتظامی، شرکت ارتباطات زیرساخت استان، خانه کارگر استان، و شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل از آمادگی خود برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خبر دادند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه