اخبار داغ

شش طرح عمرانی آموزشی در پارسیان به بهره برداری رسید

شش طرح عمرانی آموزشی در پارسیان به بهره برداری رسید
افتتاح 6 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با حضور اخوندی مدیر کل آموزش وپرورش استان هرمز گان ومسئولان شهرستان در پارسیان به بهره برداری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از هرمز، افتتاح 6 پروژه عمرانی  با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با حضورآخوندی مدیر کل آموزش وپرورش استان هرمز گان ومسئولان شهرستان در پارسیان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

رضا پوربابایی،فرماندار پارسیان در این آیین افتتاح این پروژه ها افزود: بوستان روستایی با اعتباری بالغ بر 340 میلیون ریال  و آبرسانی به شهرک دمتیر جنوبی  با اعتبار300میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

,

وی میزان اعتبارساختمان پایگاه امدادونجات هلال احمر با مساحت 120 زیربنا را اعتباری بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون ریال در حمیران اعلام و بیان کرد: ساختمان مددجوی بهزیستی با اعتباری بالغ بر 65میلیون ریال در روستای بوچیر توابع بخش مرکزی آماده شد.

,

 پوربابائی فرماندار پارسیان در ادامه افتتاح این پروژه ها گفت: خدمتگزاری مهمترین اصل مسئولیت در نظام اسلامی است و ارایه خدمات شایسته به مردم مسئولیت‌ها را ارزشمند می‌کند.

,

فرماندار پارسیان اظهار داشت: حراست و حفاظت از میراث بزرگ انقلاب اسلامی وظیفه تمامی ایرانیان است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب حفظ انقلاب اسلامی می‌شود.

,

وی، جدیت در پیگیری درخواست مردم را موجب تسریع در رسیدن به اهداف انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان با الهام از منویات مقام معظم رهبری باید درخواست‌های مردم را رسیدگی و موجب پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شوند.

,

کلنگ زنی مدرسه 10کلاسه  خیریه در شهر دشتی وافتتاح باشگاه فرهنگیان در شهر پارسیان از دیگر پروژه های پارسیان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه