اخبار داغ

گزارش کامل دانا از جشن 35 سالگی انقلاب/

ایران نفرت از آمریکا را یک‌بار دیگر فریاد زد/گزینه‌های روی میزی که ملت به رخ دشمن کشید

ایران نفرت از آمریکا را یک‌بار دیگر فریاد زد/گزینه‌های روی میزی که ملت به رخ دشمن کشید
امروز سی و پنجمین سالگرد انقلاب و سی و ششمین بهار انقلاب است؛ دقایقی دیگر مردم غیور ایران با حضور گسترده خود گزینه ای دیگر از گزینه های روی میز خود را نمایش می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امروز سی و پنجمین سالگرد انقلاب و سی و ششمین بهار انقلاب است؛ مردم غیور ایران با حضور گسترده خود گزینه ای دیگر از گزینه های روی میز خود را نمایش داده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

سی و پنج سال تجربه را پشت سر نهادیم و امروز جشن تولد سی و شش سالگی انقلاب را برپا می کنیم؛ نهال نوپای انقلاب امروز درخت برومندی شده است که با خون شهدای انقلاب آبیاری شده است.

,

تا کنون برای پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن 75 خبرنگار خارجی تقاضای ورود به ایران را کرده‌اند که از این تعداد تاکنون 64 نفر به ایران وارد شده‌اند.

,

یکی از دلایل حضور گسترده مردم در انقلاب اسلامی 92، نوعی احساس مسئولیت در برابر تهدیدهای غرب است؛ آنها آمده اند تا گزینه حضور خود را رو نمایی کنند.

,

مردم مسلمان ایران که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند با شکوه تر از سال های گذشته در جشن بزرگ انقلاب حضور می یابند.
 

,
,

لحظه های حضور آغاز شد

, لحظه های حضور آغاز شد,

مردم غیور ایران اسلامی از ساعاتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن حرکت خود را از مسیرهای دهگانه به سمت میدان آزادی آغاز کرده اند.

,

امروز همه خواهند آمد تا فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، الله اکبر، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم سر دهند و به دشمنان بگویند که ما تا آخر ایستاده ایم.

مسیرهای درنظر گرفته شده برای راهپیمایی همانند سال های گذشته، از مساجد آغاز شده و این نشانگر پایبندی مردم به اعتقاداتی است که 35 سال پیش با تکیه بر آنها حرکتی اعجاب انگیز را آغاز کردند و در میان شگفتی جهانیان به ثمر رساندند.

,
,
,

هنوز دقایقی از شروع جشن انقلاب نگذشته است که میدان آزادی تهران مملو از جمعیت شده است و راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار‌های کوبنده خود را به میدان اصلی می‌رسانند و هر لحظه بر تعداد جمعیت موجود که خود را به خیابان‌های اصلی نزدیک می‌کنند، افزوده می‌شود.

,

مردم در سراسر کشور نیز با حضور خود در محل های راهپیمایی، انزجار خود را از استکبار جهانی با شعار های " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" اعلام می کنند.

,

 

,

بیلبوردهای صداقت آمریکایی خودنمایی می کند

, بیلبوردهای صداقت آمریکایی خودنمایی می کند,

"بنرهای صداقت آمریکایی" با طرح های جدیدی در دستان مردم و در حاشیه تظاهرات مردم نصب شده اند؛ این بنرها نشان می دهد که شعار مرگ بر آمریکا همچنان اولین شعار ملت ایران است.

,

خیابان‌های منتهی به میدان آزادی هر لحظه شاهد حضور گسترده مردم، پیر و جوان و کوچک و بزرگ است، پخش سرود «مرگ بر آمریکا» به خوانندگی "حامد زمانی" در خیابان انقلاب و ابتدای خیابان بهبودی شور و حالی دیگر به حضور مردم داده است و این مهم مردم را بیشتر ترغیب می‌کند تا با مشت‌های گره کرده خود شعار «مرگ بر آمریکا» را سر دهند. 

,

 

,

حضور نمایندگان مجلس در جمع راهپیمایان

, حضور نمایندگان مجلس در جمع راهپیمایان,

 همزمان با آغاز مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن که اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور دارند برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون علاءالدین بروجردی، یعقوب جدگال، مهدی کوچک‌زاده و ... در میان راهپیمایان تهرانی حضور یافتند.

,

همچنین تمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرهای خود مر جمع راهپیمایان هم صدا با بقیه شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

,

 

,

حضور گسترده نوجوانان و جوانان در میان مردم

, حضور گسترده نوجوانان و جوانان در میان مردم,

نوجوانان و جوانان زیادی در کنار دیگر اقشار مردم به صورت خودجوش در حماسه سیاسی بزرگ ملت حضور یافته اند؛ نسل های سوم و جهارم انقلاب نشان داده اند که در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

,

پلاکاردهای ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم در دست آنها خود نمایی می کند؛ گزینه حضور ما در این حماسه رونمایی شد.

,

"امیر حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دقایقی پیش با حضور در چهارراه ولیعصر(عج) تهران به خیل عظیم راهپیمایان تهرانی پیوست؛ جمعیت مردم هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

,

مردم حاضر در مراسم باشکوه 22 بهمن به صورت نمادین مراسم تشیع جنازه باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا را برگزار کردند.

,

یکی دیگر از وجهه‌های همه ساله راهپیمایی 22 بهمن حضور چهره‌های سیاسی مختلف میان مردم است.

,

 

,

حضور چهره های سیاسی در جمع مردم

, حضور چهره های سیاسی در جمع مردم,

امروز نیز مطابق هر سال چهره‌های مختلفی از جمله آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی، امیر سر لشگر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت شهر تهران، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، سرلشکر حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر فرزاد امیراسماعلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت،‌ آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه دخترش فاطمه هاشمی، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش پرورش، عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه سید عباس عراقچی،‌ تخت روانچی و ابراهیم رحیم پور، شهین دخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سعیدی‌کیا وزیر سابق مسکن، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رضا روستاآزاد رییس دانشگاه شریف، فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیب یزدی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، محمدزارع فومنی رییس دبیر کل حزب مردمی اصلاحات، درجمع مردم حضور یافتند.

,

 

,

شعارهای هسته ای در حماسه سیاسی

, شعارهای هسته ای در حماسه سیاسی,

در ساعات ابتدایی در مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته‌اند با حمل پلاکاردهایی با عنوان «با آماده نبرد بزرگیم»  «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»، «ما همه مصطفاییم، دشمن‌آمریکاییم»  پاسخ اظهارات گستاخانه و تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی را دادند.

,

مردم همچنین با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «لبیک یا خامنه‌ای» و شعار «ما تا آخر ایستاده‌ایم» حمایت خود را از انقلاب اسلامی ابراز کردند.

,

 سرود "سرفراز باشی میهن من" توسط 22 هزار دانش آموز در اطراف میدان آزادی اجرا شد، طنین این سرود تا خیابان های اطراف نیز شنیده می شود.

,

همچنین، چتربازان تیپ 65 نوهد ارتش همزمان با آغاز مراسم اصلی روز 22 بهمن در میدان آزادی تهران، به اجرای نمایش چتربازی بر فراز میدان آزادی پرداختند.

,

 محمد جواد ظریف نیز به همراه هیئت همراه از غرفه ماهواره شریف - صدر مقابل دانشگاه شریف بازدید کرد.

گفتنی است، با حضور محمد جواد ظریف در دانشگاه شریف، دانشجویان تجمع کننده خواهان بیان اظهارات و مطالبات خود به وزیر امور خارجه کشورمان هستند.

,
,
,

همچنین پرچم 65 متری مرگ بر آمریکا توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده تا در اتمام برنامه آن را به آتش بکشند.

,

سخنرانی روحانی شروع شده است؛ حضور گسترده مردم در 22بهمن 92 بیشتر از سال های گذشته است.

,

 

,

پرچم65 متری آمریکا در آتش سوخت

, پرچم65 متری آمریکا در آتش سوخت,

برخی از اعضای دو حزب موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین با در دست داشتن پلاکاردهایی در جمع راهپیمایی کنندگان حضور یافتند. در پلاکاردهای حزب موتلفه اسلامی عکس‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نمایان بود و همچنین در پلاکاردهای حزب جامعه اسلامی مهندسین شعار "برخیزید فجر انقلاب است امروز" نمایان بود.

,

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در جمع راهپیمایی کنندگان حضور یافت و از دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف بازدید به عمل آورد در ادامه راهپیمایی کنندگان در مقابل دانشگاه صنعتی شریف پرچم 60متری آمریکا را به نشانه اعتراض نسبت به 60سال سلطه گری آمریکا و غرب در کشورمان به آتش کشیدند. در جریان آتش زدن پرچم آمریکا مردم شرکت کننده در راهپیمایی فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، الله اکبر و لا اله الا الله سر دادند.

,

سیل مردم در خیابان ها جاری شد

, سیل مردم در خیابان ها جاری شد,

در مسیر راهپیمایی تصاویری از شهدای هسته‌ای همچون شهریاری، علیمحمدی، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن در دستان مردم است که بیانگر این پیام است که مردم از حقوق مسلم هسته‌ای خود کوتاه نیامده و دفاع از حقوق هسته‌ای کشورمان را از مسئولان مطالبه می‌کنند.

,

سخنرانی دکتر روحانی به پایان رسید.

,

 

,

توزیع تراکت های نقد مذاکرات میان مردم

, توزیع تراکت های نقد مذاکرات میان مردم,

در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تراکت‌هایی با مضمون نقد مذاکرات‌ هسته‌ای میان مردم پخش می‌کردند. در این تراکت‌ها مطالبی در نقد عملکرد دستگاه دیپلماسی در مذاکرات‌ هسته‌ای، بیاناتی از مقام معظم رهبری و همچنین عکس‌هایی از شهدای هسته‌ای منتشر شده است. گفتنی است؛ این تراکت‌ها توسط جنبش مردمی دفاع از استقلال ایران پخش می‌شود. 

,

و مردم در حال بازگشت از میدان آزادی هستند؛ سیل مردم در خیابان ها جاری شده است.

,
راهپیماییان تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.
,
همزمان با پایان رسمی راهپیمایی 22 بهمن و رسیدن به وقت شرعی اذان ظهر به افق تهران صف‌های نماز جماعت در سرتاسر خیابان انقلاب تشکیل شد. راهپیمایان تهرانی که با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی امسال 22 بهمن حماسه دیگری خلق کرده بودند نماز اول وقت خود را در پیاده‌روهای خیابان انقلاب اقامه کردند.
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه