اخبار داغ

کرکسی که در اوج پرواز، کنار جاده آرام گرفت+تصویر

کرکسی که در اوج پرواز، کنار جاده آرام گرفت+تصویر
شکارچیان محیط زیست در ثلاث باباجانی بعد از شکار یک کرکس، لاشه این حیوان بی جان را در کنار جاده رها کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، از دیر باز است که کشتن جانداران زبان بسته برای عده ای مریض احوال تفریح و سرگرمی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

جاندارانی که جزو مخلوقات خداوند متعال محسوب می شوند و بی آنکه آزاری به انسان ها برساند، صرفا برای سرگرمی و جهت پر شدن اوقات فراغت برخی انسان نماها به طرز بی رحمانه ای کشته می شوند.

,

 

,

, ,

 

,

کرکس قصه ما نیز از جمله این جانداران است که بی هیچ گناهی کشته شده است و لاشه اش ها هم کنار جاده یکی از روستاهای مناطق دول دره رها کرده اند.

,

 

,

, ,

این پرنده دارای منقار قوی برگشته و گردن و سر سخت می باشد، هنگام پرواز گسترش بال های کرکس بالغ بر سه متر می شود.

, این پرنده دارای منقار قوی برگشته و گردن و سر سخت می باشد، هنگام پرواز گسترش بال های کرکس بالغ بر سه متر می شود.,

پنجه های کرکس برخلاف منقار پرقدرتش ضعیف است، بطوری که بوسیله پنجه هایش قادر نیست جز طعمه های بسیار کوچک را نگهداری کند و به همین جهت بیشتر از لاشه حیوانات دیگر تغذیه می کند.

, پنجه های کرکس برخلاف منقار پرقدرتش ضعیف است، بطوری که بوسیله پنجه هایش قادر نیست جز طعمه های بسیار کوچک را نگهداری کند و به همین جهت بیشتر از لاشه حیوانات دیگر تغذیه می کند.,

 

,

, ,

پرواز وی آهسته ولی دارای اوج است و در مدت طولانی صورت می گیرد، قدرت دید این پرنده زیاد است به گونه ای که از فاصله های دور طعمه های کوچک را به خوبی می بیند.

, پرواز وی آهسته ولی دارای اوج است و در مدت طولانی صورت می گیرد، قدرت دید این پرنده زیاد است به گونه ای که از فاصله های دور طعمه های کوچک را به خوبی می بیند.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه