اخبار داغ

حسین طلا در واکنش به اقدام بی شرمانه اخیر نشریه شارلی ابدو؛

قدرت های استکباری جهان با هجوم به مقدسات مسلمانان، به دنبال راه اندازی جنگ صلیبی هستند

قدرت های استکباری جهان با هجوم به مقدسات مسلمانان، به دنبال راه اندازی جنگ صلیبی هستند
حسین طلا در واکنش به اقدام بی شرمانه اخیر نشریه شارلی ابدو گفت: آنچه امروزه درگیر آن هستیم یک جنگ اعتقادی وتفکری است که مقدسات مسلمانان را به باد تهاجم می گیرند تا جنگ صلیبی راه اندازی کنند و با این کار، سیاست کهنه و قدیمی خود را در ایجاد تفرقه پیش ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین طلا در واکنش به اقدام بیشرمانه نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور خداوند در گفتگو با "ناب نیوز" گفت: آنچه که امروزه درگیر آن هستیم یک جنگ اعتقادی وتفکری است که مقدسات مسلمانان را به باد تهاجم می گیرند تا جنگ صلیبی راه اندازی کنند و با این کار، سیاست کهنه و قدیمی خود را در ایجاد تفرقه پیش ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , "ناب نیوز" , ناب نیوز" , ناب نیوز",

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: قدرت های بزرگ جهان برای اینکه واقعه اعدام شیخ نمر را در جهان کمرنگ کرده و افکار عمومی را منحرف کنند، راهی جز این ندارند که جریان دیگری در حوزه اعتقادی راه اندازی کنند و افکار را به سمت خود معطوف کنند.

,

قدرت های جهان گرایش مردم به دین اسلام را بر نمی تابند

, قدرت های جهان گرایش مردم به دین اسلام را بر نمی تابند,

وی اذعان کرد: آنها جمع شده اند تا با فشارهای مختلف، راه دین و سنت الهی را مسدود کنند اما واقعیت این است که روز به روز به محبوبیت دین اسلام افزوده شده و مردم جهان به دلیل خستگی از ظلم استکبار، به این دین مبین گرایش یافته اند که این امر برای این قدرت های استکباری سخت است.

,

طلا بیان کرد: لذا شاهد هستیم که شیخ نمر را به عنوان فردی فعال در حوزه دیدگاه و تفکر گردن می زنند و هزاران نفر از پیروان شیخ زکزاکی را که هفت میلیون نفر خمینیون را سامان داد، ذبح می کنند چرا که اقدامات این رهبران را در ترویج اسلام ناب بر نمی تابند.

,

باید ندای مهر وعطوفت اسلام و مظلومیت مسلمانان را به گوش همگان برسانیم

, باید ندای مهر وعطوفت اسلام و مظلومیت مسلمانان را به گوش همگان برسانیم,

این نماینده مجلس با اشاره به وظیفه مسلمانان در قبال این اقدامات عنوان کرد: ما باید دین اسلام را با تمام ظرفیت ها و ریزبینی های آن در تمام ابعاد و همچنین مهر و عطوفتی که در آن است به دنیا معرفی کنیم و صدای مظلومیتی که رخ می دهد به گوش همگان برسانیم.

,

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی و حقوق بشر نیز با وجود ظلم و جنایات بی شمار استکبار و شاگردان آن که داعشی ها هستند، باید شرم کند اما مجبور به سکوت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه