اخبار داغ

ایران در هندبال حریف کره‌جنوبی شد

ایران در هندبال حریف کره‌جنوبی شد
تیم ملی هندبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر عمان پیروز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی هندبال ایران در ششمین دیدار خود در اولین دیدار از مرحله ضربدری هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام‌جهانی که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است مقابل عمان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 32 بر 27 به سود خود رقم زد تا حریف کره‌جنوبی در دیدار پنجم-ششمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ بازی نخست خود را با نتیجه 25 بر 22 به عربستان واگذار کرده و در بازی دوم خود با نتیجه 31 بر 26 از سد لبنان گذشته بودند. تیم ایران در بازی سوم خود با 36 بر 18 برابر چین به پیروزی رسید، اما در گام چهارم با نتیجه 27 بر 16 مغلوب میزبان شدند. شاگردان عرفان در پنجمین بازی خود با نتیجه 34 بر 32 برابر امارات به پیروزی رسیدند در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

,

از این دوره از مسابقات تیم‌های قطر، بحرین، عربستان و ژاپن توانستند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2017 فرانسه را کسب کنند. درمورد تیم پنجم این دوره از مسابقات هنوز چیزی مشخص نیست، مسئولان ایران اعتقاد دارند که راهی جام جهانی می‌شود، در حالی که فدراسیون جهانی اعلام کرده در بهترین حالت راهی رقابت‌های انتخابی می‌شود.

,

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از جمعه، 25 دی ماه در بحرین آغاز شد. تیم ملی هندبال ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های عربستان، بحرین، سوریه و چین همگروه بود و در گروه اول نیز قطر،کره جنوبی، عمان، ژاپن، سوریه و ماکائو قرار داشتند.

,

تیم ملی هندبال روز چهارشنبه به مصاف کره جنوبی می رود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه