اخبار داغ

شکست پرسپولیس 10 نفره مقابل صبا/ دست سرخپوشان به جام نرسید

شکست پرسپولیس 10 نفره مقابل صبا/ دست سرخپوشان به جام نرسید
تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام شهدا مقابل صبای قم شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فینال جام شهدا از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای شهر قدس بین دو تیم پرسپولیس و صبای قم آغاز شد. که بازی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود صبا به پایان رسید و تیم صبا قهرمان جام شهدا شد و پرسپولیس نایب قهرمان شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دیدار دو تیم تا دقیقه 36 بیشتر در میانه میدان جریان داشت و فرصت گلزنی زیادی روی دروازه ها خلق نشد.

,

مهم ترین اتفاق بازی درگیری بین برخی تماشاگران در اواسط نیمه اول بود که برای تشویق کردن علی دایی و علی کریمی باهم اختلاف نظر شدیدی پیدا کردنددر نیمه اول شاهد بازی پربرخوردی بودیم و بارها بازیکنان صبا روی بازیکنان پرسپولیس مرتکب خطا میشدند.

,

علی محسن زاده دروازه بان جدید پرسپولیس در این مسابقه برای اولین بار درون دروازه قرار گرفت. لوبانوف دروازه بان ازبکستانی به مرخصی رفته است.

,

بابک وسیله بر داور مسابقه هم قرار است در پایان مسابقه از داوری خداحافظی کند او خیلی تلاش کرد در این بازی کارت زردی به بازیکنی نشان ندهد اما اعتراض های زیاد محمد اوسانی باعث شد که داور به این بازیکن کارت زرد در نیمه اول نشان بدهد.

,

نیمه دوم:

,

در دقیقه 47 صبا کرنر دومش را روی دروازه پرسپولیس در این مسابقه زد که محسن زاده دروازه بان پرسپولیس توپ را مهار کرد.

,

در دقیقه 54: پرسپولیسدر موقعیت حمله بود که محسن مسلمان توپ را به اشتباه به صادقیان بازیکن تیم صبا پاس دادو این حمله از دست رفت.

,

تا دقیقه 58 مسابقه بازیکنان صبا 12 خطا و بازیکنان پرسپولیس فقط 8 خطا انجام داده بودند. بازیکنان صبا خشونت را در دستو کارش قرار داده بودند.

,

گل صبا: در دقیقه 64 محمد قاضی پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و بعد ازیک و دوبا کریم اسلامی در محوطه شش قدم با یک شوت دقیق گل تیم صبا را به ثمر رساند.

,

 

,

تمامی نیمکت نشینان صبا بعد از گل وارد زمین شدند و حامد ل دروازه بان صبا هم در جمع بازیکنان تیمش حاضر شد تا شادی کند.

,

 

,

واکنش برانکو به گل صبا سه تعویض همزمان بود. 

,

در دقیقه 79 ضربه کاشته پرسپولیس را رامین رضائیان از پشت محوطه جریمه صبا زد که به دیوار دفاعی برخورد کرد.

,

در دقیقه 81 ارسال بازیکنان پرسپولیس از  جناح چپ در محوطه جریمه روی سر محسن بنگر فرود آمد که ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه صبا به بیرون رفت.

,

اخراج بازیکن پرسپولیس: کمال کامیابی نیا در دقیقه 84 به تشخیص داور مرتکب تمارض شد و با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

,

بابک وسیله بر داور مسابقه به محمد اوسانی، فرشید باقری، پیام صادقیان از صبا و رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، محسن بنگر و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

,
,

    ترکیب تیم پرسپولیس:

,     ترکیب تیم پرسپولیس:,

علی محسن‌زاده، محسن بنگر، رضا نورمحمدی( از دقیقه 64 مایکل اومانیا)، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی( از دقیقه 65 رضا خالقی فر)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، جری بنگستون( از دقیقه 46 امید عالیشاه) و مهدی طارمی( از دقیقه 65 علی علیپور)

,

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه