اخبار داغ

داس دولت تدبیر و امید به روزنامه ایران رسید+سند

داس دولت تدبیر و امید به روزنامه ایران رسید+سند
مسئولان روزنامه ایران هم در ادامه روند عزل نیروهای دولت گذشته توسط دولت تدبیر و امید، شروع به تعدیل نیرو در این روزنامه کردند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، داس دولت تدبیر  و امید این‌ بار به روزنامه ایران رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بر اساس این گزارش مسئولان روزنامه ایران هم در ادامه روند عزل نیروهای دولت گذشته توسط دولت تدبیر و امید، شروع به تعدیل نیرو در این روزنامه کردند.

,

هرچند که شنیده شده اسامی حدود 200 نفر از کارمندان در لیست سیاه اخراج قرار دارد، اما امروز نامه اخراج عده‌ای از خبرنگاران این روزنامه صادر و به آن‌ها داده شده است؛ البته با برخی دیگر از کارمندان قرارداد 3 ماه و با عده‌ای دیگر قرارداد 6 ماهه بسته شده تا حجم بالای تعدیل نیرو محرز نباشد.

,

برخی از این افراد که دارای خانواده و همسر و فرزند هستند در ایام پایانی سال و شب عید از کارشان اخراج شده‌اند که این‌ها همگی مغایر با شعارهای حمایتی دولت از مردم به ویژه شعار اصلی اعتدال است.

,
‫اما نکته قابل توجه این است که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی محکومین و متهمین فتنه 88 به جمع خبرنگاران روزنامه ایران که ارگان رسمی دولت است پیوسته‌اند و شنیده شده که تعدادی دیگر از این افراد نیز در حال اضافه شدن به موسسه ایران برای همکاری با دولت هستند.
,
 
,


, ,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه