اخبار داغ
  1. پروژه تبدیل ایران به هاب ترانزیتی در سال 1404 چگونه باید دنبال شود؟
  2. برچسب نیابتی بودن گروه های مقاومت ابزار تنظیم استراتژی آمریکایی/ چرا رژیم صهیونیستی تنها نیروی نیابتی در منطقه است؟
  3. ۱۸ فروردین؛ فرصتی برای بازاندیشی در سلامت جسم و روان
  4. لزوم برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری جنون‌آمیز در استادیوم پاس
  5. هرگونه تهدید را با تمام قوا پاسخ خواهیم داد
  6. مذاکره مستقیم با تهدیدکنندگان بی‌معناست/ در دفاع از منافع و حاکمیت ملی خود قاطع و جدی هستیم
  7. کلید حل مشکلات معیشتی سرمایه گذاری در کارهای مولد است
  8. بازار سرمایه در سال ۱۴۰۴ به کدام مسیر خواهد رفت؟
  9. قاچاق روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت از مرزها/ هشدار مجلس برای جلوگیری از قاچاق سازمان یافته
  10. انتشار خبر دروغ درباره سفر عضو سابق کابینه به نفع چه کسانی بود؟/ هزینه تراشی برای دولت و شخص رئیس جمهور!
  11. «قول مردونه»؛ سفری نوستالژیک به دهه شصت یا تکرار کلیشه‌ها؟
  12. انقلاب ربات‌های جراح؛ نبرد انسان و ماشین بر سر تیغ نجات!
  13. شهداب در اندیشه طلسم شکنی و عطایی به‌فکر پوکر؛ آغاز ماراتن طلایی والیبال
  14. دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم دارد/ ایران خواهان گفت‌وگو از موضع برابر است
  15. خبر شهادت نیروهای ایرانی در یمن صحت ندارد
  16. رئیس‌جمهور با هیچ‌کس پیمان برادری نبسته است
  17. برکناری معاون پارلمانی دولت پس از تایید خبر سفر به قطب جنوب
  18. رکوردشکنی گیشه در نوروز ۱۴۰۴؛ تحول در سینمای ایران یا تکرار چالش‌های گذشته؟
  19. پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۴/ رکود و ناکامی دولت در تحقق وعده مسکن در سال 1403
  20. دولت به وعده‌های معیشتی عمل نکرد/ برخی مدیران به‌صورت موشکی به پست‌های بالا پرتاب می‌شوند

کارشناس رسمی دادگستری در صنایع هوایی و فضایی در گفت و گو با دانا:

فرودگاه و تسهیلات برای ایرباس 380 در کشور وجود ندارد/ باید از فرصت پسابرجام برای گسترش فرودگاه‌ها استفاده کرد

فرودگاه و تسهیلات برای ایرباس 380 در کشور وجود ندارد/ باید از فرصت پسابرجام برای گسترش فرودگاه‌ها استفاده کرد
کارشناس رسمی دادگستری در صنایع هوایی و فضایی خاطرنشان کرد: طبق استانداردهای انکس‌9 در قانون بین المللی بایستی فرودگاه های کشور بر اساس نوع هواپیماهای خاص که قرار است در آن فرودگاه ها به زمین بنشینند، تسهیلات و امکانات لازم را داشته باشد؛ بنابراین ما باید شرایط ویژه را داشته باشیم.
[

علیرضا بحیرایی کارشناس رسمی دادگستری در صنایع هوایی و فضایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انعقاد قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس 380 با فرانسه اظهار داشت: برای نشست و برخواست این نوع از هواپیما شرایط خاصی وجود دارد و فرودگاه های مخصوصی لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: هنوز فرودگاهی برای این که این هواپیما بیاید و فقط در کشور بنشیند وجود ندارد و امکانات، تجهیزات و تسهیلات برای این هواپیما نیز در کشور وجود ندارد.

,

کارشناس رسمی دادگستری در صنایع هوایی و فضایی خاطرنشان کرد: طبق استانداردهای انکس‌9 در قانون بین المللی بایستی فرودگاه های کشور بر اساس نوع هواپیماهای خاص که قرار است در آن فرودگاه ها به زمین بنشینند، تسهیلات و امکانات لازم را داشته باشد؛ بنابراین ما باید شرایط ویژه را داشته باشیم.

,

بحیرایی تصریح کرد: این هواپیما برای پروازهای بین المللی دور برد است یعنی هواپیما از تهران بلند شود و در ون کوور، تورنتو یا نیویورک در آمریکا یا کانادا به زمین بنشیند؛ در حال حاضر 4 میلیون ایرانی ساکن کانادا هستند که می توانند از این خدمات بهره‌برداری کنند.

,

وی همچنین گفت: اگر این 4 میلیون مسافر هر 4 سال یک بار هم به ایران بیایند بیش از 2 هزار پرواز سالانه برای این مناطق وجود خواهد داشت که این در مقایسه با سفرهای داخلی که 15 میلیون سفر در سال است رقم قابل توجهی است.

,

کارشناس رسمی دادگستری در صنایع هوایی و فضایی اذعان داشت: برای ما بتوانیم در معادلات بین المللی و سفرهای بین کشوری نقش موثری داشته باشیم باید هواپیمای بزرگ و بین المللی هم خریداری کنیم؛ باید برنامه ریزی ها به سمتی پیش برود که امکانات و تجهیزات لازم برای این هواپیماها فراهم شود.

,

بحیرایی اذعان داشت: تحریم‌ها بر روی میزان کیفیت فرودگاه ها تأثیراتی گذاشته و اگر بخواهیم فرودگاه ها را با استانداردهای بین المللی تطابق بدهیم باید از فرصت رفع تحریم ها استفاده شود تا بتوانیم صنعت هوایی کشور را گسترش دهیم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه