اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت و درمان؛

بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز

بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز
بیمارستان کودکان سرطانی تبریز با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بیمارستان کودکان سرطانی تبریز با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی و مسئولین استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وزیر بهداشت و درمان در مراسم بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه کمک های شورای شهر و شهرداری تبریز در ساخت ابنیه های بهداشتی بسیار مفید بوده است افزود: این اقدام ها نشان دهنده آن است که نباید به شهرداری ها به چشم یک کارگاه عمرانی نگاه کرد.

,

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بررسی سوابق شورای شهر و شهرداری تبریز نشان از آن دارد که این ارگان ها قدم های بسیار مهمی را در حوزه های اجتماعی برداشته اند.

,

وی خطاب به پزشکان شاغل در بیمارستان کودکان سرطانی گفت: از امروز این امکانات در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شک نکنید که روپوش های سفیدتان از بزرگ ترین توفیقات خداوند نسبت به شماست.

,

وی وضعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را عالی عنوان کرد و افزود: این دانشگاه در طول ماه های اخیر پیشرفت های زیادی داشته و جایگاه ویژه ای در منطقه را به خود اختصاص داده است.

,

وزیر بهداشت و درمان در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه زیرساخت ها در مقایسه با مناطق دیگر پیشرفت های بسیار اساسی داشته است.

,

گفتنی است مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال زیر 14 سال در شمالغرب کشور فعالیت می کند و بخش های مختلف جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ICU مراقبت های ویژه نوزادان و اطفال، داخلی، گوارش، کلیه، ارولوژی، بخش های عفونی، نوزادان، انکولوژی (خون)، آلرژی، غدد و داخلی قلب و عروق  و همچنین درمانگاه های تخصصی هموفیلی، تالاسمی و شیمی درمانی و درمانگاه های فوق تخصصی در این مرکز فعال است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه