اخبار داغ

بازگشت معجزه وار بهنام صفوی

بازگشت معجزه وار بهنام صفوی
بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از برگزاری کنسرت های پرمخاطبی که در شهرستان های ساری و شیراز داشتم برنامه کنسرت های شهرهای دیگر نیز تقریبا قطعی شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۲۱ بهمن ماه در جزیره کیش و ۲۸ بهمن ماه در اصفهان کنسرت هایی را برگزار می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر ، بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از برگزاری کنسرت های پرمخاطبی که در شهرستان های ساری و شیراز داشتم برنامه کنسرت های شهرهای دیگر نیز تقریبا قطعی شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۲۱ بهمن ماه در جزیره کیش و ۲۸ بهمن ماه در اصفهان کنسرت هایی را برگزار می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

وی ادامه داد: مراحل پایانی تولید تازه ترین آلبومم با نام «معجزه» هم به شکل بسیار فشرده ای در حال انجام است و تمام تلاش خود را می کنیم که تا پایان امسال در دسترس طرفداران قرار گیرد. این آلبوم دارای حال و هوای ویژه و متفاوتی است که می توانم اذعان کنم بهترین آلبوم من خواهد بود و امیدوارم با توجه به حضور هنرمندانی چون بهروز صفاریان، آرون حسینی، معین راهبر، امین بامشاد، روزبه بمانی، مریم اسدی، محمد کاظمی و غلامرضا صادقی بتواند مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

,

این خواننده موسیقی پاپ در بخش پایانی صحبت های خود درباره اوضاع جسمانی خود نیز توضیح داد: خوشبختانه پزشکان موافق کردند که با رعایت تمامی موارد پزشکی مشکلی برای برگزاری کنسرت ها ندارم و هم اکنون بسیار خوشحالم که وضعیت جسمانی ام رو به بهبود است و فعلا در این زمینه مشکلی ندارم. از همه مردم که در این ماه ها نگران حال من بودند بی‌نهایت قدردانی می کنم و امیدواری با دعای خیر آنها از این پس نیز جانانه در خدمت دوستداران موسیقی باشم.

,

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد و دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه